کد خبر: ۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: پیش بینی می کنیم در اربعین حسینی(ع) امسال بیش از چهار میلیون زائر از مرز بین المللی مهران تردد داشته باشند.

به گزارش آرانیوز، سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه اربعین حسینی (ع) امسال، تفاوت معنی داری با سال‌های گذشته خواهد داشت، افزود: یکی از مأموریت‌های پلیس در ایام اربعین علاوه بر برقراری نظم و امنیت، استفاده از تمام توان و ظرفیت نیروی انتظامی در خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) است.

وی با اشاره به حذف هزینه ویزا و استقبال مردم برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، دولتی، نظامی و انتظامی در کنار مردم و خادمان زوار باید آمادگی تردد بیش از ۴ میلیون زائر در ایام اربعین را داشته باشند و تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این حماسه عظیم، بسیج شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین خواستار استفاده از توان ترابری کشورهای در مسیر اربعین حسینی برای جاب جایی روان زوار شد و افزود: افزایش ظرفیت پایانه مرزی مهران برای حضور میلیونی زائران، استفاده از ظرفیت سایر نیروهای مسلح در کنار مردم و مسئولان، نصب وسایل سرمایشی و خنک کننده هوا در پایانه مرزی مهران و محل‌های اسکان زوار در موکب ها در برنامه ریزی های پیش رو قرار گیرد.

سردار یاری در پایان با اشاره به ایجاد قرارگاه مشترک انتظامی ایران و عراق در چند سال اخیر، تصریح کرد: با افزایش تردد زوار در مرز بین المللی مهران، برقراری نظم و امنیت در دو سوی مرز از اهمیت بالایی برخوردار است که این مهم نیز در اولویت پلیس قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار