کد خبر: ۴۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
فردیس - استاندار البرز گفت: شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا نیاز کشور را در حوزه ریلی و ترابری بار و مسافر تأمین می‌کند.

به گزارش آرانیوز، عزیز الله شهبازی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا، با اشاره به تلاش‌هایی که در این مجموعه انجام می‌شود، گفت: راه‌اندازی لوکوموتیو باری که جزو محصولات استراتژیک برای یک کشور است و اسباب بالندگی و شکوفایی نبوغ‌های ایرانی است را در این مجموعه شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه فناوری تولید محصولات استراتژیک در این مجموعه بروز است، لوکوموتیوهایی باقدرت بالا در زمینهٔ باری و مسافربری در مجموعه مپنا تولید می‌شود.

استاندار البرز بیان کرد: این مجموعه نیاز کشور را در حوزه ریلی و ترابری بار و مسافر تأمین می‌کند که از حیث سرمایه‌گذاری و هزینه‌ای برای حمل و بار مسافر بهتر بوده و ایمن‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

شهبازی با اشاره به استفاده از امکانات داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید از سوی این مجموعه را شاهد هستیم، البرز استانی مولد است، طبق اختیاراتی که به استانداران داده‌شده به دنبال این مهم هستیم تا چرخه تولید از کار بازنماند.

وی اضافه کرد: به دنبال اشتغال بیشتر در البرز و آرامش بیشتر در استان با تکیه‌بر چرخه تولید هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار