کد خبر: ۴۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
اصفهان - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: پیکر خواننده خوب کشورمان مرحوم بهنام صفوی چهارشنبه در شاهین شهر تشییع و در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده می شود.

به گزارش آرانیوز، محمدعلی جعفری  اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر مرحوم «بهنام صفوی» چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در مقابل خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر خواننده خوب کشورمان مرحوم بهنام صفوی سپس به شاهین شهر انتقال یافته و پس از تشییع در قطعه هنرمندان آرامستان این شهر به خاک سپرده می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان بیان داشت: همچنین مراسم ترحیم این هنرمند فقید عرصه موسیقی روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح در مسجد المهدی (عج) واقع در خیابان مرداویج اصفهان و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان جی اصفهان برگزار می‌شود.

گفتنی است بهنام صفوی از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ ایرانی و خالق آلبوم‌های «عشق من باش»، «آرامش»، «فوق العاده» و «معجزه» که از سال ۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، صبح روز گذشته پس از تحمل یک دوره طولانی مدت بیماری در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار