کد خبر: ۴۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
ارومیه- شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی ها با هدف کمک به معیشت تاکسیرانان، ۳۴ درصد افزایش می یابد.

به گزارش آرانیوز، به نقل از سایت خبری شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در پی اعتراض برخی رانندگان تاکسی در پی عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی افزود: با وجود اینکه افزایش کرایه تاکسی بیش از ۲۰ درصد کارشناسی نیست ولی با توجه به شرایط سخت رانندگان در شرایط اقتصادی امروز، افزایش ۳۴ درصدی پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: شهروندان ارومیه‌ای هم به این امر به صورت حمایتی نگاه کنند زیرا این تصمیم می‌تواند در افزایش انگیزه تاکسیرانان و کاهش مشکلات معیشتی آنان مؤثر باشد.

شهردار ارومیه اضافه کرد: در مورد این افزایش به زودی تصمیم گیری نهایی می‌شود تا زمینه رضایت بیش از پیش رانندگان تاکسی فراهم شود.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح آسفالت معابر این شهر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات آسفالت در مناطق محرومی نظیر خیابان حکیم نظامی در حال اجراست و در مناطق دیگری به ویژه مسکن مهر «طرزیلو» نیز اکیپ‌های شهرداری آماده اجرای آسفالت هستند.

حضرت پور ادامه داد: با توجه به گسترده بودن شهر و نبود امکان گشت زنی اکیپ‌های آسفالت، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه چاله و همچنین آسفالت کوچه‌ها با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و موارد را مطرح کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار