کد خبر: ۴۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس گفت که به نظر می‌رسد حوادث اخیر در امارات شیطنت اسرائیلی‌ها بوده است.

به گزارش آرانیوز، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه غیر علنی مجلس گفت: یکی از مباحث مطروحه در این جلسه اتفاقاتی بود که در امارات رخ داده و به نظر می‌رسد شیطنت اسراییلی‌هاست. نظر نظام هم همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور اعلام کرده است.

وی افزود: در این جلسه موضوعات هسته‌ای و برجام نیز مطرح و عنوان شد که اروپایی‌ها باید در فاصله‌ ۶۰ روز اقداماتی را انجام دهند. همچنان که تیم وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی نیز پیگیری‌هایی در این زمینه دارند.

نعمتی یادآور شد: نمایندگان همچنین در جلسه غیر علنی عنوان کردند که موضوع سیل زدگان فراموش نشود و طرحی که نمایندگان به این منظور ارائه کرده بودند زودتر آماده و تحویل هیأت رئیسه شود تا هر چه زودتر خدماتی به سیل زدگان ارائه شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه در روزهای گذشته گفت: دولت هم درخواست داشته که نشست مشترک مجلس و دولت برگزار شود که برگزاری این نشست در هفته جاری به دلیل فشردگی کارها میسر نشد و امیدواریم در هفته‌های آینده این نشست را نیز برگزار کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار