کد خبر: ۴۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در تهران همه نمایندگان از لیست امید بودند و مردم شاهد عملکرد خوبی از آنها در مجلس نبودند؛ این موضوع در رأی آینده مردم تأثیر خواهد داشت.
 
مردم شاهد عملکرد خوبی از نمایندگان لیست امید نبودند

 

 محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اقدامات تحریک آمیز آمریکا در منطقه علیه ایران فضای خاصی را ایجاد کرده که باید در این برهه رسانه‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: دشمن امروز جنگ روانی را آغاز کرده که به اهداف اقتصادی خود برسد و البته انشاالله با مقاومت مردم به این هدف دست نخواهند یافت و رسانه‌ها نیز باید در این برهه وظیفه خود را به درستی و دقیق انجام دهند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مورد حواشی افطاری جامعه مهندسین خاطر نشان کرد: بنده به غیر از جامعه اسلامی مسئولیت جبهه پیروان را نیز دارم. ما به صورت سنتی مراسم افطاری را همیشه برگزار می‌کنیم. سابق بر این، مراسم در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شد. در این جلسه ما دعوت تشکیلاتی داریم که برخی از آنها اعضای جامعه اسلامی مهندسین هستند و برخی دیگر مسئولین احزاب و مسئولین دولتی، نمایندگان ادوار مجلس هستند.

باهنر تاکید کرد: همگی دعوت می‌شوند و این موضوع هیچ ارتباطی با دعوت شخص خاص ندارد و همه به صورت معمولی دعوت شده بودند، حال برخی دعوت ما را پذیرفتند و شرکت کردند که از آنها متشکریم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوال در مورد عملکرد اصلاح طلبان در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی یکسری موضوعات عمومی دارد و یکسری حواشی. در دوره‌های قبل مجلس هم افراد مختلفی در مجالس حضور داشتند. برای تحلیل مجلس دهم هم باید به موضوعات داخلی و بیرونی آن توجه کرد.

وی ادامه داد: برخی می‌خواهند بگویند که مجلس کارآمد نبوده و این را من قبول ندارم. ترکیب مجلس دهم با مجالس قبل فرقی زیادی نداشت.

باهنر اشاره کرد: در مجلس دهم یک ویژگی بخصوص وجود داشت و آن این بود که فراکسیون اکثریت ندارد. در مجالسی که فراکسیون اکثریت نباشد، عملکرد ظاهری ضعیفی خواهد بود. حال در تهران همه نمایندگان از لیست امید بودند و مردم شاهد عملکرد خوبی از آنها در مجلس نبودند. این موضوع در رأی آینده مردم تأثیر خواهد داشت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار