کد خبر: ۴۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و مبلغان دینی باید از این فرصت گرانبها بهره ببرند.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به اهمیت این ماه و فرصت نزدیکی به خدای متعال از سوی بندگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در این ماه ضیافت الله همزمان در ماه مبارک رمضان بیش از دو هزار و ۸۰۰ مبلغ دینی به شهرهای مختلف مازندران اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی استان خصوصاً در ایام ضیافت الله، افزود: ظرفیت تبلیغی استان برای پوشش کامل همه مناطق استان در ماه مبارک رمضان کافی نیست لذا با توجه به حجم فعالیت‌های تبلیغی استان از ظرفیت مبلغان غیربومی و اعزامی از قم هم بهره گرفته‌ایم.

استاد حوزه‌های علمیه مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت ماه ضیافت الله از منظر قرآن، احادیث و روایات، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و تقویت روحیه معنوی در انسان است و باید از فضیلت‌های این ماه مبارک بیشتری بهره را برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد و اماکن مذهبی در شب‌های ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: مثل ادوار گذشته اعلام کرده‌ایم که هیچ مسجدی در مازندران نباید بدون روحانی و مبلغ باشد و تلاش کرده‌ایم از تمامی ظرفیت‌های حوزه تبلیغ برای حضور روحانیون و مبلغان در مساجد و اماکن مذهبی بهره ببریم.

حجت الاسلام ناصر شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رسالت روحانیون و مبلغان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از منابر و خطابه‌ها در این شب‌های ماه مبارک اشاره و تصریح کرد: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال مقام معظم رهبری (رونق تولید) از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است و مبلغان و روحانیون باید از این فرصت در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال برنامه ریزی کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه تبلیغ در ماه مبارک رمضان برای مناطق سیل زده استان و تقویت این مناطق، بیان داشت: مناطق آسیب پذیر استان هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه تبلیغ است که سعی کردیم برای آن هم با وجود همه مشکلات برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار