کد خبر: ۴۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امنیت مهمترین زیرساخت برای رسیدن به توسعه یک جامعه است که با تعامل همه جانبه اقشار مختلف مردم و مسئولان با قضات و کارکنان دادگستری می توان این مبحث را قوت بخشید.
به گزارش آرانیوز،  ذبیح الله خدائیان روز چهارشنبه در شورای اداری خاش اظهار داشت: ارتقای امنیت و رسیدن به شکوفایی اقتصادی در مناطق شهری و روستایی با تقویت اتحاد و یکپارچگی در جامعه محقق می شود.

وی افزود: ورود بخش خصوص در مناطق امن با حمایت و پشتیبانی دولت و ارکان نظام میسر است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: عمل کردن به انجام وظایف و مسئولیت پذیری از ویژگی های بارز مسئولان موفق است.

وی وحدت رویه و زندگی مسالمت آمیز مردم شیعه و سنی را عنصری مهم برای ارائه خدمت شایسته به مردم و مقابله با تهدیدات دشمنان عنوان کرد.

خدائیان اظهار داشت: تحریم سپاه پاسداران از برنامه های دشمنان در جهت ضربه زدن به ملت ایران و پیشگیری از توسعه کشور به شمار می رود.

وی بیان کرد: مقابله با مافیا، سودجویان و عرضه کنندگان مواد مخدر از اولویت های مهم قوه قضائیه است زیرا می دانیم با عرضه یک کیلوگرم هروئین جان افزون بر 10 هزار نفر مورد تهدید قرار می گیرد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر توجه به سختی کار کارکنان حوزه قضایی گفت: توجه رئیس قوه قضاییه به مردم سیستان و بلوچستان و تلاش برای کاهش جرائم، کمک به حل و فصل اختلافات و استفاده از توان نیروهای بومی قابل تقدیر است.

علی کرد تصریح کرد: عفو و بخشش زندانیان سیستان و بلوچستان از مطالبات مهم مردم استان است که با پیگیری های رئیس قوه قضاییه، رافت اسلامی و اذن رهبر معظم انقلاب می تواند به شیرینی ها و برکات سفر آیت الله رئیسی به استان بیفزاید.

امام جمعه خاش نیز گفت: عملکرد دستگاه قضایی در جهت اجرای عدالت و کمک به حل مشکلات جامعه قابل تقدیر بوده ولی برای کاهش دادن جرائم در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی نیازمند انجام کارهای کارشناسی شده و شفاف سازی خدمات هستیم.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اهمیت مقابله با مفاسد اقتصادی و برخورد قاطع با گرانفروشان در دستگاه قضایی را خواستار شد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی مردم بلوچ و مرزدار منطقه سبب استحکام مرزهای میهن اسلامی شده است افزود: به برکت خون پاک شهیدان و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی توسعه و آبادانی به مناطق کشور هدیه شده و خدمات این نظام همچون نور خورشید تابان در آسمان می درخشد.

حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش نیز با برشمردن ظرفیت های منطقه و بیان خدمات نظام اسلامی گفت: در بخش های مختلف شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم این سرزمین هستیم.

سرهنگ کوچکزایی فرمانده انتظامی خاش نیز با اشاره به اینکه این شهرستان کانون عبور کاروانهای قاچاق سلاح، قاچاق انسان و غیره است افزود:تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف در دستور کار نیروی انتظامی است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار