کد خبر: ۴۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
نماینده مردم کرمانشاه ضمن اخطار به وزیر نفت برای توقف انتقال شرکت نفت و گاز غرب به ایلام گفت: کرمانشاه تا به حال از وزیر کرمانشاهی نفت و وزارتخانه متبوعش خیری ندیده است.
به گزارش آرانیوز، سید قاسم جاسمی ظهر امروز با حضور در تجمع پرسنل شرکت نفت و گاز غرب برای توقف انتقال این شرکت از کرمانشاه به ایلام به ایراد سخنانی پرداخت و اظهار داشت: در هفته آینده و با آغاز به کار مجلس حتماً به وزیر نفت اخطار می‌دهیم و توقف این انتقال را مطالبه می‌کنیم.

وی افزود: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم این اتفاق نامبارک رخ دهد و حتی در سفر پنجشنبه هفته جاری وزیر نفت به کرمانشاه حتماً با وی جلسه‌ای خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه هم به رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته بود حتی اگر به یک ریال پالایشگاه را بفروشید سود کرده‌اید، در حالی که ما خبر داریم که چه کار کردند تا این پالایشگاه را ضررده کنند.

جاسمی با بیان اینکه ما به این روند پیش آمده انتقاد شدیدی داریم و دارایی‌ها و سرمایه‌های کشور به ثمن بخش واگذار می‌شود و البته افراد بزرگ خیانتکاری پشت این قضیه هستند.

وی گفت: کرمانشاه قطب منطقه غرب کشور بوده و هست، چه ضرورتی دارد این انتقال صورت بگیرد این یک تصمیم غلط و نارواست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمینه استیضاح وزیر نفت در مجلس وجود دارد و اگر در این زمینه نتیجه نگیریم حتماً با همت نمایندگان استان از این طریق پیگیری می‌کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار