کد خبر: ۴۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تلاش آمریکا برای مسدود کردن راه‌های صادرات نفت ایران بی‌فایده است، گفت: ملت ایران هر مقدار بخواهد نفت صادر می‌کند.
به گزارش آرانیوز، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نخستین نماز جمعه اردیبهشت ماه ۹۸ در شهرستان سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدهای آمریکا، ابراز کرد: تلاش آمریکا برای مسدود کردن راه‌های صادرات نفت ایران بی فایده است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت ایران هر میزان که بخواهند نفت صادر می‌کنند، افزود: ملت ایران برابر توطئه‌ها مقابله به مثل می‌کند چرا که از هیچ تهدیدی نمی ترسد.

عدم سکوت مردم در برابر توطئه‌ها

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در برابر دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان سکوت نمی‌کند چرا که همواره پشتیبان این نظام است، تاکید داشت: ملت ایران، ملتی نیست که علیه‌اش توطئه شود و ساکت بنشیند و این نکته‌ای است که دشمنان انقلاب اسلامی آن را به خوبی باید بدانند.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی سال‌ها است که در حال توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی هستند اما هرگز راه به جایی نبرده‌اند چرا که ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام است.

وی افزود: امروز نکته مسلم این است که ایران به هر میزان که بخواهد نفت تولید و صادر می‌کند و اگر روزی لازم باشد تنگه هرمز را بسته و راه انتقال نفت را به روی جهانیان خواهد بست.

باید قدردان کارگران بود

عضو خبرگان رهبری هفته کار و کارگر را نیز گرامی داشت و با بیان اینکه کارگران مهره اصلی تحقق شعار سال، یعنی رونق تولید داخلی هستند، ابراز کرد: کارگران سربازان و زمینه ساز رونق تولید محسوب می‌شوند که باید تلاش آن‌ها را قدر دانست.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر روی کار و گرامی داشت کارگران ذکر شده است، ابراز کرد: کار کارگران به مانند جهاد در راه خدا و ارزشمند است.

وی در ادامه گفت: کارگران قداست دارند و برای کارگران همین بس که پیامبر اسلام (ص) دست کارگری را بوسیده و فرمودند این دستی است که در آتش جهنم نخواهد سوخت و این جایگاه والای کارگران محسوب می‌شود.

مسجد خانه دوم مؤمنان

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: خدمت رسانی یک اصل جدایی ناپذیر در رسالت شوراها و مدیریت شهری و روستایی است و لذا این افراد باید گره کار مردم را باز کنند.

آیت الله شاهچراغی درباره روز مساجد نیز، تاکید کرد: مسجد خانه دوم مسلمانان است و همیشه باید تمیز باشد لذا بر همگان است که نگاه ویژه‌ای به خانه‌های خدا داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار