کد خبر: ۴۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته عقیدتی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های بسیج استان زنجان در هفته عقیدتی در دستور کار قرار دارد، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای مطلوب این برنامه‌ها و تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه یکی از برجسته‌ترین برنامه‌هایی که قرار است در هفته عقیدتی سیاسی امسال برگزار شود، همایش‌های حکمت مطهر در راستای تجلیل از فعالان حوزه‌های عقیدتی است، ادامه داد: اهمیت برگزاری این همایش‌ها از آن جهت است که شهید مطهری شخصیتی بود که امروز بعد از شهادت این عالم ربانی، آثار وی در جامعه قابل استفاده است.

بیگدلی با تاکید بر اینکه هر آنچه که امروز در برنامه‌ها، حرکات، عملکردها و … سپاه پاسداران و بسیجیان می‌بینیم، برگرفته است مسائل اعتقادی این قشر است، تصریح کرد: بی‌تردید اگر بخواهیم امکاناتی را که دشمن در اختیار دارد را با امکانات خودمان بسنجیم، قابل مقایسه نیست اما آنچه که توانسته است پیروزی سپاهیان را در برابر این هجمه‌ها رقم بزند، روحیه اعتقادی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه سپاه و بسیج از گذشته تا به امروز توانسته است در مقابل انواع هجمه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کند، اظهار کرد: بعد از حضور مقتدرانه سپاه و بسیج در عرصه جنگ سخت، خوشبختانه در عرصه جنگ نرم نیز شاهد این حضور مجدانه هستیم که این خود نشأت‌گرفته از روحیه اعتقادی این قشر بوده است.

بیگدلی با یادآوری اینکه برخورداری از روحیه اعتقادی باعث شده است که نیروهای مخلص و توانمند سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به فعالیت‌های انسان دوستانه اقدام کنند، افزود: علاوه بر برگزاری همایش حکمت مطهر، شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف دیگری چون دیدار با نماینده ولی‌فقیه و خانواده‌های شهدا، سرکشی و تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان استان و … خواهیم بود.

وی برگزاری ۶ هزار نشست بصیرتی، فرهنگی، اعتقادی و معرفتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت را به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص هفته عقیدتی عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در هفته مذکور برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات پاسخ‌گویی به شبهات و سوالات، محافل انس با قرآن کریم و یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اعلام گزارش به ائمه جمعه و سخنرانی قبل از خطبه صورت گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه ضمن همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده ایران اسلامی، از اعزام گروه‌های جهادی به استان‌های سیل‌زده خبر داد و با یادآوری اینکه استان زنجان در این راستا معین مازندران و شادگان شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به امروز کارهای زیربنایی خوبی در این ۲ منطقه صورت گرفته و خدمات‌رسانی در این راستا تداوم دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار