کد خبر: ۴۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
زنجان-امام جمعه قیدار گفت: دلارهای نفتی عربستان در ایجاد تروریسم در منطقه نقش اصلی را دارد.
به گزارش آرانیوز، و به نقل از دفتر امام جمعه قیدار، حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگران صنایع مختلف اشاره و اظهار کرد: معظم‌له در دیدار با هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف کشور صحبت‌هایی را ایراد فرمودند که باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه قیدار به جنایات جدید آل سعود اشاره و تصریح کرد: این رژیم در این دوره، هر کاری که در حوزه اقدامات ضد حقوق بشری ممکن بوده، انجام داده است.

وی قتل خاشقجی، جنایت جنگی در یمن، قتل آیت‌الله نمر رهبر شیعیان عربستان به همراه ۴۶ نفر دیگر و اکنون هم قتل وحشیانه ۳۷ نفر را از جمله جنایات آل سعود اعلام کرد و افزود: جنایات این حکام بدون شک با حمایت‌های غرب به ویژه ترامپ انجام شده است.

موسوی با بیان اینکه افزود: با وجود همه این اقدامات واضح است که موجودیت و بقای عربستان به خطر افتاده و ترس و وحشت به خطر افتادن بقا، این رژیم را به انجام کارهای عجولانه‌ای واداشته و حالت جنون‌آمیز گرفته و از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به وقوع سیل در کشور و بهره‌برداری رسانه‌ای دشمن از این اتفاق ادامه داد: دشمن طی سال‌های اخیر با صرف هزینه‌های گزاف سعی در تخریب چهره‌های اجتماعی نیروهای انقلابی روحانیت، حوزه‌های علمیه، بسیج و سپاه و نیروهای ارزشی دارد که وقایع اخیر این تلاش را ناکام گذاشت.

موسوی عیان شدن همبستگی ملی را بعد از وقوع سیل متذکر شد و گفت: همبستگی ملی در مقابله با جنگ همه جانبه دشمن، بعد از این وقایع در واقع احیا شد که باید قدر دانسته شود.

امام جمعه قیدار به انتصاب سردار سرلشگر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه توسط فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغازین روزهای گام دوم انقلاب شاهد خداحافظی یکی از فرماندهان دلاور، ولایی و بسیجی پس از ۱۰ سال تلاش و مجاهدت بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار