کد خبر: ۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
ارومیه - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بوشهر، هرمزگان و آذربایجان‌غربی سه استان اولویت دار برای ساخت انبارهای اموال تملیکی در کشور هستند.
به گزارش آرانیوز، جمشید قسوریان جهرمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در آذربایجان غربی افزود: انبار اموال تملیکی آذربایجان غربی با اعطای زمین توسط گمرک بازرگان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان استانی در امر ساخت انبارهای اختصاصی اموال تملیکی در بازرگان و ارومیه ما را کمک کنند ادامه داد: سازمان اموال تملیکی، سازمان درآمد هزینه است، انتظار داریم دولت به ما کمک کند.

جهرمی با اشاره به اینکه تاکنون حتی یک مورد هم فروش خودروی قاچاق در اموال تملیکی نداشته ایم اضافه کرد: با نوسانات ارز در چند ماه اخیر روند قاچاق معکوس شده و ورودی انبارهای اموال تملیکی کاهش یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه مبارزه با قاچاق از مؤثرترین راه‌های رونق تولید است گفت: با توجه به موقعیت مرزی استان آذربایجان غربی، امر مبارزه با قاچاق در این استان حساسیت ویژه و در عین حال دشواری خاص خود را دارد.

علی مصطفوی ادامه داد: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، سالانه کالاهای قاچاق زیادی در استان کشف می‌شود که لازم است تدبیری اندیشیده شود که این کالاهای مکشوفه که گاهاً فسادپذیر نیز هستند در اسرع وقت به انبارهای مربوطه منتقل و راجع به آنها تصمیم گیری شود.

معاون سیاسی استاندار راجع به قاچاق دام نیز گفت: در مرزهای استان امر مبارزه با قاچاق دام با جدیت انجام می‌گیرد که لازم است سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، تجهیزات و امکانات لازم برای انتقال دام قاچاق از مرزها را در اختیار استان قرار دهد.

مصطفوی در ادامه گفت: دپوی کالا در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گاهاً مشکلاتی را ایجاد می‌کند که ضرورت دارد راجع به این مساله تصمیم گیری شود؛ برخی کالاها نیز وجود دارند که می‌شود در راستای تنظیم بازار از آنها استفاده نمود.

در این جلسه، مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان نیز گزارشی از عملکرد دستگاه‌های متبوع خود ارائه کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار