کد خبر: ۴۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به اهلیت افراد در واگذاری واحدها به بخش خصوصی تاکید کرد.
به گزارش آرانیوز،حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم عصر امروز پنج شنبه در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان در تبریز به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت: تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان خصوصی سازی باید مجموعه‌ها را به افراد واجد شرایط و اهلیت لازم واگذار کند، ادامه داد: بی توجهی به اهلیت افراد امکان سو استفاده را به برخی سود جویان می‌دهد.

آل هاشم با اشاره به اینکه برخی از کارگران مشکلاتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود، گفت: روز کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش‌ها و خدمات کارگران است.

امام جمعه تبریز با اشاره به برخی مشکلات و خواسته‌های کارگران بر لزوم حل عملی مشکلات این قشر تاکید کرد و گفت: تنها با گرامیداشت این روز مشکل صنفی و معیشتی کارگران حل نخواهد شد.

آل هاشم با اشاره به شعار سال گفت: امسال همه مردم و مسئولان و اقشار مختلف جامعه برای تحقق شعار سال تلاش کنند چراکه اگر رونق تولید مورد انتظار رهبر معظم انقلاب محقق شود، سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم‌های نفتی و اقتصادی ناکام می‌مانند.

وی رونق تولید ملی را از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: به هر میزان از کالای ایرانی حمایت کنیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند، گفت: رونق تولید ملی توسط کارگران محقق می‌شود و این موضوع مهم دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار