کد خبر: ۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
همدان - نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان خواست دقت در توزیع عادلانه امکانات ورزشی در استان های مختلف کشور را مدنظر قرار دهد.

دقت در توزیع عادلانه امکانات ورزشی در استان‌های مختلف کشور

حسن لطفی  در نشست هیئت اندیشه ورزان جوان استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در استانداری همدان برگزار شد با بیان اینکه جوانان با آموزش و تربیت خوب با جهل و نادانی مبارزه می‌کنند، اظهار داشت: جوانان با کار و تلاش با فقر و تنگدستی به مبارزه برمی‌خیزند و با استفاده از علم و دانش به جنگ بیماری‌ها می‌روند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه مشهود است، اظهار داشت: علی رغم این همه پیشرفت در حوزه‌های مختلف که به برکت خون شهدا به وجود آمده یکسری آفت‌ها دامنگیر جامعه شده است.

لطفی نخستین آفتی که جامعه را آلوده کرده سیاست بدون شرافت دانست و گفت: این موضوع توسعه کشور را کند کرده است چراکه به عنوان نمونه وقتی یک نماینده از سوی مردم انتخاب می‌شود به محض شروع به کار در دوره فعالیت آن چنان تخریب می‌شود که اقدامات انجام شده دیده نمی‌شود کما اینکه همین موضوع را در خصوص دولت شاهد هستیم و با وجودی که پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته اما تخریب‌ها علیه دولت زیاد است.

وی با بیان اینکه ثروت بدون زحمت دومین آفتی است که جامعه دامنگیر آن است، گفت: متأسفانه جامعه جوان سعی دارد بدون زحمت ثروتمند شود به طوری که تمایلی به انجام کارهای سخت ندارند که همین موضوع به بیکاری دامن می‌زند.

تجارت بدون اخلاق آفتی در جامعه است

لطفی سومین آفت را تجارت بدون اخلاق برشمرد و با بیان اینکه زمانی کسبه بازار اعتقاد محکمی داشتند که نباید کم فروشی و گران فروشی و احتکار و یا حتی خلافی در معامله انجام شود، گفت: کتابی به نام مکاسب تألیف می‌شد و در اختیار کسبه قرار می‌گرفت اما اخیراً دیده می‌شود که بازاریان به دنبال سو استفاده از شرایط پیش آمده هستند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی لذت بدون وجدان را چهارمین آفت جامعه برشمرد و با بیان اینکه علم بدون انسانیت نیز آفت دیگری است که جامعه به آن مبتلاست، گفت: زمانی برای حل مشکلی از جامعه مشاوره و مشورت اولویت بود اما در حال حاضر کوچک‌ترین مشاوره‌ای هزینه دارد و طلب پول می‌کنند.

وی دانش بدون شخصیت را نیز آفت دیگری از جامعه دانست و گفت: این موضوع نیز در موارد بسیاری دیده شده به طوری که خودم مشاهده کردم پزشکی به خاطر ۵۰ هزار تومان بیمار خود را جراحی نمی‌کرد در حالی که این مسائل جایی در جامعه اسلامی ندارد.

لطفی با بیان اینکه عبادت بدون ایثار هم در جامعه رواج یافته و دامنگیر مردم شده است، خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از شما درخواست داریم دقت در توزیع عادلانه امکانات ورزشی در کشور و استان و به ویژه شهرستان‌ها لحاظ شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار