کد خبر: ۴۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
اراک- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: استان مرکزی رتبه نخست کشور در رفع موانع تولید و فعال سازی مجدد واحدهای صنعتی راکد را به خود اختصاص داده است.

استان مرکزی رتبه اول کشور در رفع موانع تولید را به خود اختصاص داد

محمدرضا حاجی پور در جلسه کارگروه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت در اراک برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس دستور و تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر است جلسه کارگروه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ملی و کارگروه‌های استانی در راستای تسریع در تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها تشکیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان داشت: حضور فعال کارگروه ملی و راه اندازی واحدهای راکد و غیر فعال در استان مرکزی موجب شد در این زمینه استان مرکزی رتبه نخست را کسب کند، همچنین این مهم باعث شد که اولین جلسه در مجموعه استان‌ها با حضور معاون وزیر در اراک برگزار شود.

حاجی پور بیان کرد: با توجه به اقداماتی که در سنوات گذشته در رفع موانع ملی واحدهای بزرگ استان صورت گرفته بود، در اولین جلسه مشترک کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تأمین منابع مالی، موضوع امور مالیات‌ها و تأمین اجتماعی و بانک‌ها که از مهمترین مسائل واحدهای تولیدی استان مرکزی به شمار می‌رود، مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیری‌های معاون وزیر صنعت و تجارت تصمیمات خوبی گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی هم با توجه به شرایطی که در مجموعه استان دارند مورد تحلیل و بررسی قرار گرفتند و مقرر شد که با تصویب مصوبات مربوط به کارگروه ملی در رفع موانع آنان نیز تصمیماتی اتخاذ شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار