کد خبر: ۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
گرگان- نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار اشتغالی که از سوی مدیران در خصوص اشتغال اعلام می شود واقعی نیست و در جامعه احساس نمی شود.

آمار اشتغال گلستان واقعی نیست/مدیران در سیل کم کاری نکردند

 شهرام کوسه غراوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: سه سال وزیر کار سابق و بیش از ۶ ماه به عنوان وزیرکار در دولت دوازدهم، وزیر معین استان هستید باید در قالب یک نمودار اعلام کنید که در این مدت چه اقداماتی را برای استان انجام داده اید.

وی افزود: هرکدام از مسئولان آماری در زمینه ایجاد اشتغال اعلام می کنند اما این آمارها واقعی نیست و در جامعه مشاهده و لمس نمی شود.

وی تصریح کرد: اینکه گفته می شود ۱۸ هزار یا ۲۰ هزار شغل در استان ایجاد شده است برای مردم مشهود نیست.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دلایل این اتفاق این است که به رغم ایجاد مشاغل جدید، فرصت های شغلی قبلی از بین می رود. دولت نباید تمرکز خود را صرفاً بر روی ایجاد اشتغال بگذارد بلکه موظف است شرایط موجود را هم حفظ کند.

در ادامه نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های همه دستگاه ها و نهادها در سیل اخیر گلستان گفت: در جریان سیل همه ظرفیت های استانی و ملی پای کار آمد و نباید به گونه ای صحبت کنیم که برخی مدیران کم کاری کرده اند.

اسدالله قره خانی بیان کرد: امروز در زیر فشار تحریم های سختی قرار داریم و دشمن صادرات نفت ما را هدف گرفته است. در این شرایط باید همانطور که همه برای کمک به سیل زدگان کمر همت بستند برای ایجاد اشتغال نیز آستین بالا بزنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۵۰ درصد تعهدات اشتغال استان محقق شد و این نشان می دهد تلاش زیادی از سوی مدیران انجام شده است. انتظار داریم که با توجه به شعار امسال که رونق تولید است همه بخش ها از جمله دولت برای تحقق این شعار تلاش حداکثری داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها