کد خبر: ۴۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ تخت استاندارد به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شده است.

اضافه شدن ۴۰۰تخت بیمارستانی در استان/ فضای کسب و کار بهبود یافت

علی محمد احمدی در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، افزود: طی سال ۹۷ و دهه فجر این سال، ۴۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان افزوده شده است.

احمدی تصریح کرد: همچنین در سال ۹۷، بهبود فضای کسب و کار استان بر اساس آمارهای کشوری را داشتیم و تعریف پروژه‌ها بر اساس مزیت‌های استان و فعالیت‌های دانش بنیان عملیاتی شد.

احمدی به فشار دشمنان در حوزه اقتصادی بر کشور اشاره کرد و عنوان داشت: علیرغم همه فشارهای دشمنان، با همت مردم و تلاش متولیان، اجازه داده نشد که مسیر رشد استان متوقف شود.

استاندار با اشاره به جذب مناسب تسهیلات اشتغال روستایی گفت: با در نظر گرفتن جلوگیری از پول پاشی و با تاکید بر تولید در مناطق روستایی، ارائه تسهیلات انجام گرفت

احمدی با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت همدلی و تلاش مردمی بحران‌های مختلفی در کشور کنترل شد، ابراز داشت: آورد آبی سیل اخیر در استان با هیچ نقطه‌ای از کشور قائل مقایسه نبود و بیش از ۱۰۳۰ کیلومتر راه تخریب، دهها پل ویران و چند نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.

احمدی به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: استان سرشار از ظرفیت‌ها و مزیت‌های مختلف بوده و بکارگیری مناسب این پنانسیل ها برای توسعه استان مرد تاکید است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار