کد خبر: ۴۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
سیرجان - نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه ما مطیع ولی فقیه هستیم، گفت: خط ولی فقیه خط مقاومت است و ما نیز همین راه را دنبال می‌کنیم.

خط ما مقاومت مداوم در برابر دشمن است

 آیت الله سید احمد خاتمی در آئین عمامه گذاری حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع) اظهار کرد: سیاست ما روشن است؛ ما مطیع ولایت هستیم و هر گونه برنامه‌ای که ایشان دستور دهند را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه خط ولی فقیه خط مقاومت است، تاکید کرد: خط مقاومت جواب می‌دهد و برای رسیدن به پیروزی باید در این مسیر گام برداریم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدام بی شرمانه آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه افزود: همگان از جمله مجلس، دولت و حوزه‌ها به صورت متحد در این زمینه وارد شدند و نتیجه آن این بود که ترامپ مجبور به عقب نشینی شد و دست از حرف بیهوده گذشته اش برداشت.

وی با اشاره به اینکه خط دشمنان ضربه زدن مداوم است، تاکید کرد: خط ما هم باید مقاومت مداوم باشد و ان شاالله در این مسیر پیروزی از آن ماست.

آیت الله خاتمی با اشاره به دسیسه چینی‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون وجود دارد، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب در اوج اقتدار و مستقل است و دشمنان نمی‌توانند این مساله را تحمل کنند.

وی رونق حوزه‌های علمیه باعث نگرانی دشمنان شده است، گفت: فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی بیش از یک هزار سال توسط حوزه‌های علمیه و روحانیت حفظ شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری از طلاب علوم دینی خواست که پاسدار جایگاه روحانیت باشند و افزود: حوزه‌ها در طول تاریخ همواره مستقل بودند و این رویه را حفظ می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار