کد خبر: ۴۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
استاندار کردستان گفت: همه وعده‌های خود برای تامین زیرساخت‌های ورزشی، ساماندهی فاضلاب و ساخت مدرسه در ننله سنندج را عملی خواهم کرد.
 بهمن مرادنیا در جمع سازمان‌های مردم نهاد استان با اشاره به گله‌مندی‌های مطرح شده در جلسه اظهار داشت: هیچ‌کس منکر مشکلات جامعه نیست اما جوانان نباید روحیه و امید خود را از دست دهند.

وی با بیا اینکه امروزه جایگاه و اعتبار دادن به سمن‌ها دغدغه اکثر سازمان‌های مردم نهاد است، افزود گرچه در توان و ظرفیت این مجموعه‌ها شکی نیست اما باید سمن‌ها با عملکرد مثبت، خودشان را معرفی کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه بیش از 500 سمن و سازمان مردم نهاد مجوزدار در بخشهای مختلف در استان فعالیت میکنند، تصریح کرد: اگر هر کدام از این سازمانها یکی از مشکلات کردستان را رصد و برطرف می‌کردند، بسیاری از مشکلات رفع می‌شد. 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در راستای حمایت از اشتعال جوانان 241 میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی با کارمزد 4درصد، پرداخت شد.

بیشتر بخوانید
روایتی تلخ از زندگی ساکنان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج؛ مردمانی که از هر لحاظ محرومند+فیلم

کردستان| 12 هزار نفر "ننله‌ای" چشم‌انتظار یک درمانگاه شبانه‌روزی

"نایسر و ننله" سنندج محل خرید و فروش موادمخدر شده است

مرادنیا تاکید کرد: جوانان نباید منتظر دریافت وام دولتی 5 یا 10 میلیونی باشند چراکه چاره‌ای از مشکلات کسی حل نخواهد کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سیل اخیر اشاره و اظهار کرد: در چند سال اخیر کمک‌های بسیاری از سوی سمن‌ها برای کمک به ساماندهی بحران و مشکلات کشور شد اما از سوی دیگر نیز فساد و سوء استفاده‌های زیادی نیز شد که واقعا ساماندهی و سازماندهی سازمان‌های مردم نهاد ضروری است.

استاندار کردستان در پاسخ سوال یکی از جوانان مبنی بر اینکه که نتیجه وعده‌هایتان برای ساماندهی مشکلات ننله سنندج به کجا رسید، گفت: در بحث تامین زیر ساخت‌های ورزشی، ساماندهی آب و فاضلاب و ساخت مدرسه ننله عملیات  اجرایی آغار و قطعا با پیگیری صورت گرفته، وعده‌های خود را عملی خواهم کرد. 

در پایان این جلسه استاندار با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برای ساماندهی بیشتر خانه جوانان سمن‌ها قول مساعدت 20 میلیون تومان به آنان دادند.   
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار