کد خبر: ۴۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
قزوین- نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده کشور در دست جوانان متعهد و انقلابی است و با این پشتوانه از مشکلات اقتصادی و فرهنگی هم عبور می کنیم.

آینده کشور در دست جوانان متعهد و انقلابی است

هفتمین جشنواره علی اکبر، جوان انقلابی، سیل مهربانی، پاسدار وطن پنجشنبه شب با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، محمد شفیعی، سرپرست فرمانداری قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین تیموری مدیر صندوق کارآفرین امید و مهران قاسمی معاون جوانان اداره ورزش استان و جمعی از ورزشکاران در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

بهمن طاهرخانی در این مراسم گفت: آینده کشور در دست جوانان کشور است و اگر درست هدایت و حمایت شوند به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس با ایثار و شجاعت رزمندگان جوانی رقم خورد که پس از آن نیز در دوره‌های مختلف همین جوانان افتخار آفریده‌اند و کشور به وجود آنها مفتخر است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان با تحمیل جنگ درصدد ساقط کردن جنگ برآمدند و پس از آن جنگ نیابتی در خاور میانه راه انداختند و چون با مقاومت ما مواجه شدند توطئه دیگری کردند و تهاجم فرهنگی بره انداختند.

وی بیان کرد: دشمنانی که ۷ تریلیون دلار برای ایجاد داعش و حمایت از آن هزینه کردند تا کشورهای منطقه و در نهایت ایران را دچار بحران کنند تنها به واسطه مقاومت ملت ایران و تبعیت از رهبری شکست خوردند و از این وضعیت ناراحتند.

طاهرخانی یادآور شد: دشمنان همچنین وارد جنگ فرهنگی شدند و با ابزار رسانه‌ای دنبال استحاله فرهنگی هستند که در این عرصه نیز با حضور جوانانی آگاه و با درک بالا موفق خواهیم شد.

وی اظهار داشت: در جنگ اقتصادی هم جوانان باید نقش ایفا کرده و پرچم داری کنند و در میدان باشند و با مقاومت آن را اداره کنند.

طاهرخانی تصریح کرد: جوانان به غرور ملی پایبند هستند و با شجاعت از کیان کشور دفاع می‌کنند و بزرگترین پشتیبان نظام و مسئولان محسوب می‌شوند.

در ادامه از ۳۶ جوان برتر استان قزوین تجلیل شد.
 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار