کد خبر: ۴۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تبریز- مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی از راه‌یابی ۲۴۷ اثر به بخش مسابقه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی از اتمام مرحله انتخاب آثار برگزیده جهت داوری در بخش محتوایی چهارمین جشنواره مطبوعات خبر داد و اظهار داشت: حدود هزار در بخش‌های حرفه‌ای و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این تعداد ۲۴۷ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد اثر در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، مقاله، یادداشت، گرافیک و صفحه‌آرایی به هیأت داوران چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان متشکل از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری کشور ارجاع شده است.

شفیعی با بیان این‌که داوری آثار رسیده در بخش‌های طنز مطبوعاتی، کاریکاتور و عکس خبری در استان صورت گرفته و به اتمام رسیده است، افزود: اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان قرار است قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی یادآور شد: به مناسبت برگزاری جشنواره مطبوعات استان تاکنون چندین دوره آموزشی ویژه اصحاب رسانه شامل دوره پیشرفته روزنامه‌نگاری در تبریز، دوره مقدماتی خبرنگاری در مرند، دوره یک روزه خبرنگاری ویژه اعضای کانون‌های مساجد و دوره کوتاه‌مدت بازاریابی رسانه برگزار شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار