کد خبر: ۴۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
فرمانده ناجا گفت: هنگامی که دولت نادان آمریکا اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد تمام مردم و سران قوا و ستاد کل نیروهای مسلح پشت سپاه در آمدند.
به گزارش آرانیوز، سردار حسین اشتری عصر امروز در یادواره شهدای ناجا که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در حد شهادت است.

وی افزود: نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد که وقتی زندگی این شهدا را مرور می‌کنیم بیشتر به آینده امیدوار می‌شویم.

سردار اشتری تصریح کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران ما چهار دهه سربلند داشته و ما به این کشور افتخار می‌کنیم و یادمان نمی‌رود که در این چهل سال چه تهدیدهایی علیه ایران شد و هنوز هم این تهدیدها هست.

وی ادامه داد: ما با افتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس را با کمترین تجهیزات پشت سر گذاشتیم و شهدا نقش اصلی را در این پیروزی داشتند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: بعد از دفاع مقدس هجمه‌های فرهنگی را از سوی دشمن در ایران داشتیم و اگر شهدا نبودند این کشور بر باد رفته بود.

سردار اشتری گفت: هنگامی‌که فتنه‌ها درون کشور نفوذ کرده بودند همچنان شهدا بودند که ایران را سرپا نگه داشتند و نگذاشتند کشور به دست بیگانگان سپرده شود.

وی گفت: امروز هم جنگ اقتصادی است و دشمن با تمام قوا می‌خواهد به ما ضربه بزند که البته با درایت مقام معظم رهبری و نام‌گذاری چندین سال به نام‌های اقتصاد و اقتصاد مقاومتی جلوی این اعمال پلید را گرفتند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: هنگامی که دولت نادان آمریکا اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد تمام مردم و سران قوا و ستاد کل نیروهای مسلح پشت سپاه در آمدند و اجازه ندادند دشمن از راه قلدری و زورگویی و جنگ و موشک به ما صدمه بزند.

وی گفت: بهترین مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است و همه باید با تمام وجود تلاش کنیم تا با عمل خود در دهان دشمن بزنیم.

سردار اشتری یادآور شد: تعدادی از شهدای نیروی انتظامی در راه مبارزه با مسائل اقتصادی به شهادت رسیدند و این موضوع یعنی دشمن همچنان می‌خواهد از راه اقتصاد به ما ضربه بزند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: این شهدای دهه هفتادی حتماً دست ما را می‌گیرند و ما هم به عنوان مسئول باید پای کار باشیم و تلاش کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های ایران گفت: بارش باران یک نعمت الهی است و ما در استفاده از آن مشکل داریم و نتوانستیم بهره خوبی را از این نعمت الهی ببریم.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح و نیروی انتظامی به برکت امام (ره) و رهبری در کنار مردم است و می‌ماند و اجازه نمی‌دهد ترسی به دل مردم راه پیدا کند.

فرمانده ناجا گفت: تمامی شهدا مظلوم هستند ولی شهدای ناجا مظلوم تر هستند و ما وظیفه داریم حتماً یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار