کد خبر: ۴۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
در روزهای پایانی سال گذشته اتفاقی در یکی از مدارس متوسطه آبادان رخ داد که بیشتر به فاجعه شباهت داشت و آن‌هم کتک خوردن و ضرب و شتم دسته جمعی دانش آموزان مدرسه توسط مدیر آن بود که بررسی فوری موضوع و اعزام بازرس از استان و آموزش و پرورش آبادان و بلافاصله استعفای مدیر مدرسه به اصرار خانواده‌ها، مانع از حاد شدن و رسانه‌ای شدن موضوع شد.
به گزارش آرانیوز (حوزه خوزستان) اما این عدم انعکاس و بازتاب رسانه‌ای ماجرا گویا به مذاق مدیر سابق حسابی خوش نشسته که او در آستانه‌ی تعطیلات نوروزی ابتدا اقدام به خارج کردن برخی از اسناد و اموال مدرسه به بهانه‌ی تعلق آن به جاهای دیگر (؟!) کرد و این روزهای بعد از تعطیلات نیز با حضور مجدد در مدرسه، اقدام به عرض اندام و گردن کلفتی و برخورد با مدیر جدید به شکل بسیار زننده‌ و در جلوی چشم دانش‌آموزان کرده است!

از نهادهای دولتی و نظارتی انتظار می‌رود با حساسیت بیشتری به ماجرا ورود کنند و جلوی حیف و میل اموال مدرسه و نیز هتک حرمت مسئولان این واحد آموزشی را بگیرند تا دانش آموزان این مدرسه با مشکل تحصیلی مواجه نشوند.

از دکتر موسوی فرماندار ویژه شهرستان و نیز دکتر رمضانی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش آبادان تقاضای ورود فوری به این ماجرای حساس می‌رود قبل از اینکه کار از کار بگذرد و خسارات روحی و روانی آن بیش از پیش دامنگیر بچه‌های معصوم شود!
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار