کد خبر: ۴۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
بوشهر - مدیرکل‌آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از ۴۹۴ هزار نفر روز اسکان در مراکز فرهنگیان استان بوشهر انجام شد.
به گزارش آرانیوز، ناصر کرمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از اسکان بیش از ۱۷۶ هزار گردشگر در مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تا دوازدهم فروردین ۱۷۶ هزار و ۲۱۴ مسافر در قالب ۴۸ هزار و ۹۴۹ خانوار در مراکز و مدارس استان اسکان داده شدند.

کرمی ادامه داد: از این تعداد آمار، ستادهای اسکان فرهنگیان استان در نوروز از ۱۵۷ هزار و ۵۲۴ مسافر فرهنگی در قالب ۴۳ هزار و ۷۵۸ خانوار میزبانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی به ۴۹۴ هزار و ۱۰۷ نفر-روز می‌رسد.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت بر تمامی شهرستان‌ها و گفت‌وگو با مسافران خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و برابر شاخص‌های تعیین شده، خوشبختانه شاهد رضایتمندی اغلب مسافرین نوروزی بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره آمار به دست آمده در ستاد اسکان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران در شهرستان و مناطق ساحلی ثبت شده و آموزش و پرورش استان با وجود در نظر گرفتن کلاس‌های لازم در مناطق ساحلی با تکمیل کلاس‌ها روبرو بود و به‌ناچار محوطه‌های مدارس برای اسکان در اختیار مسافران قرار داده شد.

کرمی اضافه کرد: مطابق سال‌های قبل، در میان شهرهای استان، سه شهر بوشهر، دیلم و گناوه از سوی مسافران و گردشگران با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان با بسیج تمامی امکانات، شرایط مناسبی جهت پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی رقم زدند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار