کد خبر: ۴۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
یکی از کارشناسان ارشد شرکت ملی حفاری ایران موفق به کسب عنوان مهندس سرآمد در جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت سازمان بسیج مهندسین کشور شد.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران امید علی ممبینی گوداژدر کارشناس ارشد مهندسی اجرایی سیالات حفاری شرکت در زمینه موفقیت خود در این جشنواره گفت:  این نشست به مناسبت روز مهندس در سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و وی در بخش صنعت به عنوان مهندس سرآمد انتخاب و معرفی گردید.

ممبینی گوداژدر با اشاره به اینکه در این جشنواره 270 نفر مهندس،  مخترع و پژوهشگر برتر کشور حضور داشتند، افزود: در مراسم افتتاحیه  جشنواره که با حضور چند تن از مقامات کشوری و لشکری برگزار و به معرفی و تقدیر از مهندسین سرآمد اختصاص داشت، لوح تقدیر و تندیس مهندس سرآمد در بخش صنعت را دریافت کرد.

وی که عضو بنیاد ملی نخبگان کشور و فدراسیون مخترعین جمهوری اسلامی بوده و دارای مدال طلا و تندیس سه ستاره آکادمی تکنولوژی می باشد در بیان موفقیت های خود اظهار کرد: ساخت و تجاری سازی دستگاه دیجیتال آنالیز خواص سیالات و محلول های شیمیایی فرآیند فرآوری ماده ارگانیک LCM   (کنترل هرز روی سیال حفاری) دو اختراعی است که به ثبت رسانده است.

این پژوهشگر برتر استان خوزستان گفت: چاپ دو کتاب فنی و مهندسی در سال های 96 و 97 و ارایه چهار مقاله برتر در سال های 96 و 97 در راستای مهندسی سیالات، مدیریت و محیط زیست به صورت سخنرانی در همایش های ملی و بین المللی از دیگر موفقیت هایش به شمار می آید.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار