کد خبر: ۴۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی‌داشت .
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبدالله موسوی آمده است:

 در بهمن ماه 1357 پس از سال‌ها مبارزه ملت شریف ایران با رهبری و پیروی از اندیشه‌های امام خمینی(ره) ، انقلابی شکوهمند آفرید و دفتری از تاریخ را به نام خویش رقم زد که سر فصل زرینش مردمسالاری دینی، حق طلبی و عدالت خواهی بر اساس تعالیم سعادت بخش دین مبین اسلام است.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای بزرگداشت آن روزهای حماسه، شور و شعور  و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره کسانی است که با توکل، ایثار و از خودگذشتگی  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای آحاد ملت به ارمغان آوردند .

اگر چه برکات و دستاوردهای انقلاب در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی،خودکفایی و خود اتکایی بسیار است اما فراهم شدن بستر لازم برای  استقلال کامل صنعت نفت ایران که به واسطه ملی شدن صنعت راهبردی حفاری رقم خورد حلاوتی دیگر دارد. 

اینجانب بسیار مفتخرم که فجر امسال را در میان کارکنان شرکتی سپری می کنم که به عنوان اولین نهاد صنعتی مولود انقلاب با فرمان امام راحل شکل گرفت، رشد و نمو یافت و استقلال کامل صنعت نفت ایران را رقم زد .

با گرامیداشت تقارن ایام فاطمیه و دهه خجسته فجر که تجلی آموزه‌های متعالی در باب ولایت مداری و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) است . درود می فرستیم به شهیدان گرانقدر انقلاب و ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و پیمان خود را با آرمانهای حضرت امام و رهبر فرزانه انقلاب تجدید می نماییم .

از خداوند متعال عزت و سربلندی روز افزون ملت شریف ایران و اعتلای صنعت نفت کشور را در مسیر حرکت به سوی آینده ای روشن و پر از امید آرزومندم .
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار