کد خبر: ۴۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز یکشنبه (21 بهمن ماه) در ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که از سوی پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی شرکت برگزار گردید مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل، قائم مقام و معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد، روسا و جمعی از کارکنان شرکت حضور داشتند . 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد امین میرعلایی در سخنانی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، درباره شخصیت حضرت زهرا (س) و دستاوردهای انقلاب به تفصیل مطالبی بیان داشت . 

این استاد حوزه و دانشگاه با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خاصه 44 شهید شرکت ملی حفاری ایران، بر حفظ آرمان ها و ارزش های والای انقلاب تاکید کرد .

 وی با تشریح اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به  بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پرداخت و گفت: عزت و استقلال، اقتدار و سربلندی امروز ما در جهان مرهون انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر می باشد .

 حجت الاسلام والمسلمین میر علایی با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی و تخصص ایرانی در چهل سال گذشته کشور در زمینه های علمی و صنعتی پیشرفت های جامعی داشته است، افزود: یکی از پیشرفت ها در حوزه صنعتی، استقلال کامل صنعت نفت و تاسیس شرکت ملی حفاری ایران است . 

وی موفقیت های کشور در زمینه سد سازی، ساخت نیروگاه ها، هوا و فضا، دارو سازی، پزشکی و سایر علوم را از دستاوردهای چهل سال گذشته برشمرد که متخصصان ایرانی موفق به دستیابی و خودکفایی در آنها گردیده اند .

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در جهان ما باید از استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت نظام پاسداری  و در راه حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش مضاعف نماییم .
نظرشما
پربازدیدها