کد خبر: ۴۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
قائم مقام حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه کشور ما اکنون در شرایط سختی است و مردم در تنگنا هستند، گفت: مسئولان این شرایط را درک کنند و بدانند اکنون زمان مدیریت در شرایط عادی نیست.

مسئولان قدردان مردم باشند/اکنون زمان مدیریت در شرایط عادی نیست

 حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری، صبح امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن یزد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ملت ایران ۴۰ سال در برابر انواع توطئه های دشمنان مقاومت کرد و دشمنان نیز ۴۰ سال از هیچ کوششی برای آزار و اذیت مردم ایران دریغ نکردند.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران کمر همت بسته اند برای اینکه پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش، امام زمان (عج) برسانند بنابراین همه همت خود را برای پایداری و استمرار نظام اسلامی به کار خواهند بست.

غفوری تصریح کرد: ملت ایران پرورش یافته مکتب عاشورا است و کسی در چنین مکتبی رشد کرده باشد، هرگز زیر بار ظلم نمی رود و از پای نمی نشیند و پای آرمانهای خود می ایستد.

قائم مقام رئیس حوزه های علمیه کشور عنوان کرد: مردم ایران مردمی بصیر هستند و جنایت های دشمنان ایران و نظام و انقلاب را به چشم دیده اند بنابراین باور ندارند که آمریکایی ها و دیگر همدستان آنها، خیرخواه ملت ایران باشند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه ای که علیه ملت ایران به کار گرفته شد، تصریح کرد: دشمن در هر دوره تلاش کرد از حربه ای برای ضربه وارد کردن به نظام و انقلاب استفاده کند، زمانی جنگ، زمانی ترور، مدتی هجمه های فرهنگی و اکنون نیز حربه های اقتصادی و تحریم را علیه ملت ایران به کار گرفته اما بداند که ملت ایران در سخت ترین شرایط هم پای اسلام و انقلاب و خون شهدا ایستاده است.

قائم مقام رئیس حوزه های علمیه کشور تاکید کرد: دشمن بداند این ملت تا آباد کردن کشورش و تا زمانی که دشمنان را به صورت کامل سر جایشان بنشاند و توطئه‌های آنها را خنثی کرده و حقانیت خودش را بر همه دشمنانش ثابت کند، یک لحظه از پا نمی‌نشیند.

غفوری با اشاره به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: ملت ایران ملتی وفادار هستند و استحقاق آنها زندگی آرام و رفاه بیشتر است بنابراین از مسئولان انتظار می رود با مدیریت جهادی که از فرماندهان دوران جنگ دیده ایم، کشور را اداره کنند و آنها نیز درک کنند که کشور در شرایط عادی نیست بنابراین تلاش و جدیت بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار