کد خبر: ۴۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

فجر۴۰ باحضور دشمن‌شکن اهالی دیارآفتاب رقم خورد/تجلی وحدت وهمبستگی

اراک- چهلمین سالروز فجر انقلاب اسلامی درسرزمین آفتاب و زادگاه بنیانگذار انقلاب، باحضور گسترده و دشمن شکن مردم این دیار رقم خورد و یک بار دیگر تجلی وحدت وهمبستگی ملت پاسخی کوبنده به دشمن داد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن چهلمین سالگرد فجر، بار دیگر آگاهی و بصیرت ملت در استان مرکزی همچون جای جای کشور متجلی شد و به منصه ظهور نشست و انقلابی گری و ولایت مداری اهالی سرزمین آفتاب، آنها را به خیابان ها کشاند تا با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ قاطع به دشمنان و بدخواهان انقلاب بدهند.

براساس این گزارش، امروز در استان مرکزی همچون سراسر کشور قلب تاریخ بار دیگر به تپش افتاد و مشت های گره کرده در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت، مُهر ناامیدی بر چهره دشمن زدن زدند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالروز فجر انقلاب در سراسر استان مرکزی از صبح امروز آغاز شده و همچون سال های قبل این راهپیمایی با حضور گسترده مردم رقم خورده است. امروز اهالی سرزمین آفتاب به خیابان ها آمدند تا از کوچک و بزرگ و پیر و جوان، ایستادگی و پشتیبانی خود از انقلاب را به دشمن اعلام کنند و بگویند که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند و آرمان‌های انقلاب و امام راحل را کنار نمی گذارند.

همزمان با راهپیمایی مردمی در مرکز استان، در سایر شهرها نیز راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن به طور گسترده هم اکنون در جریان است لحظه به لحظه بر تعداد راهپیمایان افزوده می شود.

امروز مردم خطه آفتاب به راهپیمایی آمدند تا به دشمن بگویند که هرگز نمی تواند با فشار و ایجاد تنگناهای اقتصادی، ذره ای از ولایت مداری و وفاداری مردم به انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا بکاهد.

صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان مرکزی شاهد اقشار مختلفی از مردم است که از زن و مرد آمده اند تا حمایت خود را از نظام اسلامی به اثبات برسانند و این پیام در فریادهای رسای « مرگ بر ضد ولایت فقیه » ، « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » آنها متجلی شد.

یکی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی امروز در اراک به خبرنگار مهر گفت: دشمن می‌خواهد استقلالمان را از ما بگیرد، اما هرگز اجازه نمی دهیم که کشور دیگری برای ما تصمیم گیری کند و دشمن نیز نمی تواند با ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم کاری از پیش ببرد، چراکه ما پیرو رهبری و حامی انقلاب هستیم.

بانویی که همواره با فرزند کوچک خود در این راهپیمایی حاضر شده بود نیز به خبرنگار مهر گفت: در زمان جنگ تحمیلی جوانان این سرزمین برای حفظ انقلاب اسلامی و نظام از جان خود گذشتند و خون خود را فدا کردند، امروز نیز ما وظیفه داریم در دفاع از آرمان های آنها به خاطر ما جان خود را فدا کردند، در عرصه ها حضور داشته باشیم و از انقلاب خود حمایت کنیم.

مرد میانسال دیگری که در راهپیمایی حضور داشت، به خبرنگار مهر گفت: دشمنان باید بدانند که امت اسلامی همواره گوش به فرمان رهبر خود است و اجازه نمی دهیم که دشمنان و بدخواهان انقلاب چیزی را به ما تحمیل کنند، چرا که ما برای استقلال و عزت کشور انقلاب کردیم جنگیدیم.

امروز حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب رقم خورد و همزمان با سراسر کشور، گروه های مختلف مردم در شهرهای استان مرکزی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی، پیام خود را به گوش جهانیان و دشمنان نظام اسلامی رساندند و حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی با صدای رسا اعلام کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار