کد خبر: ۴۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن کاستی ها را بزرگ نشان می دهد، گفت: امروز به برکت انقلاب، استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است.

استقلال سیاسی کامل بر کشور حاکم است/ پیشرفت کشور در محورهای مختلف

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم ظهر دوشنبه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن کهگیلویه و بویراحمد، افزود: نباید لحظه ای از دشمنان غافل شد و آنها حیله ها، نیرنگ ها و نقشه ها دارند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و با دشمنی نسبت به تحریم، فشار و سنگ اندازی در مسیر رشد کشور  و اهداف انقلاب حرکت می کند، ابراز داشت: ملت ما مقاوم و صبور ایستاده اند و با این ایستادگی ادامه می دهند.

مصباحی مقدم به توسعه، رشد و پیشرفت کشور بعد از انقلاب و در محورهای مختلف اشاره کرد و بیان داشت: ایران پیش از انقلاب از نظر سیاسی، نظامی، علمی و ... وابسته بود، اما امروز استقلال کامل سیاسی بر کشور ما حاکم است و مردم سالاری دینی وجود دارد.

وی افزود: تحقق انتخاب در محورهای مختلف توسط مردم نشان از مردم سالاری دینی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر پیشرفت های مختلف کشور، تصریح کرد: کشور ما در حوزه های مختلف از جمله در محور علمی جایگاه جهانی پیدا کرده است.

مصباحی مقدم تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته که در مباحث پزشکی، علمی، هوا وفضا و ... با افتخار تحقق رشد و پویایی را شاهدیم.

مصباحی مقدم با بیان اینکه مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: ‌مسئولان و متولیان باید همت کرده، کمبود ها و مشکلات را از بین برده و زندگی بهتری را برای مردم رقم بزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حضور باشکوه مردم استان، زیر بارش برف در راهپیمایی، گفت: این حضور گویا و نشان از عشق به ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مبین غیور بودن و علاقه و عشق شما به انقلاب و شهداست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار