کد خبر: ۴۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
مردم همیشه در صحنه استان کردستان در غربی ترین نقطه ایران عزیز اسلامی امروز نیز به صحنه آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

نمایش وحدت و همدلی در ۲۲بهمن/مهر کردستانی ها پای چهل سالگی انقلاب

 مردم همیشه در صحنه استان کردستان نیز این بار و همراه با دیگر ملت ایران عزیز اسلامی به صحنه آمدند تا اعلام کنند تا پایان جان از نظام و انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده و همچنان در مقابل توطئه ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن خواهند ایستاد.

امروز کردستان در غربی ترین نقطه ایران عزیز اسلامی و در نقطه صفر مرزی با کشور عراق مملو از جمعیت پرشوری بود که با مشت های گره کرده بار دیگر با نظام، انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

مردم کردستان باردیگر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای حفاظت و پاسداشت آرمان‌های امام راحل (ره) در صحنه حضور پیدا کردند و با مشت‌های گره کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حضور خود در صحنه را به عینه به نمایش گذاشتند.

ساعتی قبل از شروع مراسم و با استقرار استودیوی سیار شبکه کردستان جمع زیادی از شهروندان سنندجی با حضور در میدان آزادی این شهر خود را برای مشارکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن آماده کرده و با حضور در مقابل دوربین های تلویزیون بر مشارکت عمومی در این جشن ملی تأکید کردند.

 هنوز ساعت به ۹:۳۰ صبح نرسیده بود که میدان آزادی شهر سنندج مملو از جمعیت مشتاقی بود که آمده بودند تا بار دیگر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را همراه با سایر ملت همیشه در صحنه ایران عزیز اسلامی جشن بگیرند.

در لابلای جمعیت حاضر در میدان آزادی شهر سنندج که با گذشت زمان بر تعدادشان افزوده می شد از همه اقشار با لباسهای محلی با سن و سال کم و زیاد دیده می شد، مردم مشتاقی که در میان توطئه های دشمن و این همه تحریم اقتصادی بار دیگر حضور پیدا کرده و اعلام کردند که همواره در مسیر دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور خواهند داشت.

با رسیدن ساعت به ۱۰ صبح راهپیمایی با طی مسیر از میدان آزادی - خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب شهر سنندج آغاز شد و با عبور مردم از خیابان فردوسی جمع زیادی از مدیران و مسئولان استان، روحانیون و علما، فرماندهان نظامی و انتظامی نیز به خیل عظیم جمعیت پیوستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه مراسم امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج، استاندار کردستان، فرماندار شهرستان سنندج، و جمع زیادی از مدیران ادارات سازمانها و نهادهای دولتی و انقلاب اسلامی نیز امروز دوشادوش مردم همیشه در صحنه سنندج در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن برخلاف دیگر راهپیمایی های برگزار شده در ۴۰ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران با شور و حماسه زیادی همراه بوده و اقشار زیادی این بار به صحنه آمده بودند تا اعلام کنند که علیرغم تمام مشکلات اقتصادی همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

با عبور مردم در میدان انقلاب تجمع راهپیمایی کنندگان امروز ۲۲ بهمن در شهر سنندج در خیابان امام خمینی (ره) برگزار شد و بعد از اجرای گروه سرود، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت ۲۲ بهمن و پیام های حضور مردم در این راهپیمایی سخنرانی کرد.

بر اساس گزارش خبرنگاران مهر از سایر شهرستان‌های استان کردستان از سقز بانه گرفته تا مریوان و سروآباد، از قروه و بیجار تا کامیاران و دهگلان، از سنندج گرفته تا دیواندره همه اقشار مردم به صحنه آمده بودند تا از نظام و انقلاب اسلامی بار دیگر دفاع کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار