کد خبر: ۴۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس از مسؤولان ستاد مدیریت بحران کشور خواست به مناطق سیل‌زده استان خوزستان سفر کنند تا به کمک مردم محروم هویزه و دشت آزادگان بیایند.
قاسم ساعدی با اشاره به بارندگی‌های اخیر استان خوزستان، خطاب به رئیس جمهور پرسید: آیا می‌دانید که زنان و کودکان روستاها و شهرستانهای استان شب گذشته زیر بارش و سرمای شدید باران و بدون چادر سپری کردند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی ادامه داد: برخی مسؤولان بی‌اراده، بی‌تدبیر و بی‌تفاوت از ترس غرق شدن شرکتهای نفتی که در هور ایجاد شده‌اند، زندگی مردم را نابود کردند. این رفتار به دور از انسانیت و اخلاق است. آقای روحانی آیا می‌دانید مردان غیور روستاهای استان خوزستان طی چند روز گذشته بدون اتکاء به امدادرسانی مدیران شما، به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان تلاش می‌کنند؟ به مردم کار که نمی‌دهید و آب برای کشت کشاورزی و شرب نمی‌دهید حالا که به لطف و رحمت الهی، کشاورزی کردند اما با سیلابهای ناشی از بی‌تدبیری و بی‌مسوولیتی مسؤولان شما نه تنها کشاورزی بلکه کل زندگی‌شان را از دست دادند.

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس در تذکری به وزیر نیرو، گفت: آیا جریان سیل‌های ویرانگر خوزستان ناشی از بی‌تدبیری مدیران وزارت نیروست یا سرپوشی بر خیانت بزرگ انتقال آب است؟ چه مدیریتی به کار گرفته‌اید که دو ماه قبل سرزمین خوزستان و خوزستانی‌ها از بی‌آبی‌ها فریاد می‌زدند و حالا با اندک بارانی همه دار و ندارشان از بین می‌رود. این مسئله نشاندهنده فقدان وجود مدیریت درست بخش آب است.

ساعدی رعایت نشدن مفاد ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه توسط شرکتهای نفتی دولتی در منطقه غرب کارون را موضوع تذکرش به وزیر نفت اعلام کرد و افزود: به جای استخدام جوانان غیور دشت‌آزادگان و هویزه از نیروهای غیربومی در این شرکتها استفاده می‌کنید و موجب بیکار ماندن جوانان خوزستانی می‌شوید.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار