کد خبر: ۴۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
به گزارش آرانیوز، بدون شک امنیت و آسایش امروز ملت ایران مرهون جانفشانی ، از خودگذشتگی و دلاوری شیر مردان، ایثارگران و خون پاک هزاران شهید است که ما هیچگاه نمی توانیم رشادتها و از خودگذشتگی آنان را به طور کامل  ادا کرده و گرامی بداریم.
روز گذشته ۲۲ دی ماه را میتوان  بعنوان یکی از مهمترین روزهای حماسه دریایی استان بوشهر نام برد  . روز ۲۲ دی ماه و مصاف مستقیم نیروی دریایی منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر با آمریکای جنایتکار نه تنها روزی پر افتخار  برای نیروی دریایی ، بلکه یک روز بزرگ و شاید تکرار نشدنی در تاریخ استان بوشهر و ایران عزیز است، چرا که جوانان و دلیرمردان دریادل بوشهری این حماسه بزرگ و ستودنی را رقم زدند و برگ زرینی در تاریخ حماسه های استان نگاشتند که هرگز جهانیان و بدخواهان ایران عزیز آنرا فراموش نخواهند کرد.

اما چرا در روز گذشته هیچ گونه برنامه و طرحی برای گرامی داشت ان در استان وجود نداشت و از عوامل این نبرد مستقیم تقدیری نشد و حتی فضای مجازی استان بوشهر بجز سه مطلب یکی از معاونت  محترم سیاسی سپاه امام صادق و دیگری اینجانب و سومین مطلب از  یکی از فعالان فضای مجازی استان  حاج  رضا موحدی فرد در اسمان ابی و دریایی استان بوشهر وجود نداشت . این در حالی است که بر  تک تک ما واجب است که رشادت های این دلیرمردان ،سرداران و جوانان غیور بوشهری را به گوش نسل جدید و آیندگان برسانیم چرا که بوشهر همواره خواستگاه دلیرمردان و استعمار ستیزان بوده و هست.
گلایه من ابتدا از دوستان هم فکر و هم سو میباشد و سپس از دستگاههای مربوطه که دیروز را در خواب عمیق بسر میبردند و البته بعضی نیز خود را به خواب مصنوعی زده بودند .  
 چرا  مسئولان محترم استان ،هنر مندان و صاحبان قلم و اندیشه، بمنظور ارج نهادن به قهرمانان زنده این پیروزی گرانقدر و به بهانه این روز مهم در تاریخ استان ، برنامه های ترویجی و فرهنگی  تدارک ندیدند و از این روز بعنوان یک روز پر افتخار درکارنامه درخشان استان بوشهر یاد نکردند . در حالي که وقايعي با اهميت بسیارکمتر، در تقويم ملی از استانهای مختلف ثبت شده ،  اما چنين واقعه اي که در آن فرزندان انقلاب و ايران اسلامي اوج مقاومت و ایثارگری را داشتند هیچ گونه قلمی و نوشته ای زده نمیشود . مشکل از کجاست که این چنین نیروهایی انقلابی و ارزشی منفعل شده اند و از ترویج حداقل خوبیهای فرزندان خود آن هم در این سطح عاجز مانده اند  .
فضای مجازی و رسانه های انقلابی دیروز به چه پدیده ای میپرداختند که مهمتر از این موضوع بود و چرا برای یک کپی پیس و انتشار کمترین موفقیتهای استانهای های دیگر همین جریان خودی بلندگوی تمام عیار هستند که چه بسا شایسته هم میباشد ،  اما برای انعکاس خدمات فرزندان و رشادتهای بی بدیل بوشهریها در خواب بسر میبرند و انگار نه انگار که این اتفاق مهم رخ داده است . چرا در استان بوشهر عظمت فرزندان خود را نمیبینند ولی این همه برای دیگران سینه چاک میکنند و  هزاران نکته دیگر که از حوصله این مقال خارج است  و ........

دلگویه ای از طرف فرزند دیار حماسه ساز بوشهر
  ایرج مزارعی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار