کد خبر: ۴۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
رئیس دفتر رئیس‌جهور در پاسخ به این پرسش که آیا بگومگوهای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و دولت به ضرر خود اصلاح‌طلبان و دولت منجر نمی‌شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ام کسانی که الان فکر می‌کنند که انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آنها می شود، اشتباه می‌کنند.

به گزارش آرانیوز، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: کسانی که الان فکر می‌کنند انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آن‌ها می‌شود، اشتباه می‌کنند.

محمود واعظی در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته مشترک اصلاح‌طلبان و دولت تاکنون تشکیل نشده است؟ بیان کرد: ما از تشکیل این کمیته استقبال می‌کنیم، ولی نمی‌دانم چرا هنوز این کمیته تشکیل نشده است. به هرحال همه چیز دو طرف دارد؛ یک طرف همان‌ها (اصلاح‌طلبان) و یک طرف هم ما هستیم. همان زمان با من صحبت کردند و من گفتم که این کمیته مشترک می‌تواند مثبت باشد، الان هم همین عقیده را دارم.

رئیس دفتر رئیس‌جهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بگومگوهای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و دولت به ضرر خود اصلاح‌طلبان و دولت منجر نمی‌شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ام کسانی که الان فکر می‌کنند که انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آنها می شود، اشتباه می‌کنند.

واعظی در پایان گفت: عده‌ای اکنون انتقاد کرده و خودشان هم مقداری دولت را تضعیف می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که این انتقاد موجب رای‌آوری در انتخابات می‌شود در حالی که این روند هم به ضرر خودشان می شود و هم به ضرر دولت.

منبع: ایسنا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار