کد خبر: ۴۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
تبریز- رییس امور موزه های استان، از برپایی نمایشگاه عکس و اسناد اقدامات علی دهقان موسس کتابخانه ملی تبریز و موزه آذربایجان خبر داد.
به گزارش آرانیوز،  به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، نمایشگاه عکس و اسناد اقدامات علی دهقان موسس کتابخانه ملی تبریز  و موزه آذربایجان امروز یکشنبه با حضور مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سیروس برادران شکوهی، استاد برجسته تاریخ، نویسنده و پژوهشگر گشایش یافت.

مهدی بزاز دستفروش  رییس امور موزه های استان و عضو کمیته ملی موزه های ایران، ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت پانزدهمین سالگرد درگذشت "علی دهقان" موسس کتابخانه ملی تبریز و موزه آذربایجان، نمایشگاه عکس و اسناد در ارتباط با اقدامات وی در خصوص شکل گیری موزه آذربایجان به مدت یک هفته در موزه محل این موزه برپا خواهد بود.

بزاز خاطرنشان کرد: علی دهقان که در دهه های گذشته  استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکلی فرهنگ و هنر استان و همچنین ریاست دانشسرای پسران تبریز را بر عهده داشت، قریب به ۸۰  موسسه فرهنگی و آموزشی از جمله کتابخانه ملی تبریز  و موزه آذربایجان را بنا نهاد.

گفتنی است نمایشگاه عکس و اسناد اقدامات "علی دهقان" از ۱۶ دی‌ماه ۹۷ به مدت یک هفته در محل موزه آذربایجان برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار