کد خبر: ۴۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
معاون دادستان کل کشور گفت: پیگیری ویژه موضوع گرانی به دادستان‌ها مطرح شده و گزارش تخلفاتی هم تا کنون به معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور ارسال شده است.
به گزارش آرانیوز، محمدجواد حشمتی در پاسخ به این سوال که در راستای احقاق حقوق عامه، در رابطه با موضوع گرانی اقلام پر مصرف ، چه فعالیت هایی تا کنون انجام شده است؟ اظهار داشت: علاوه بر ورود معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور، دادستان ها هم به موضوع گرانی ورود کردند. 

وی با اشاره به بررسی ویژه افزایش قیمت لبنیات در هفته های اخیر،گفت: در رابطه با افزایش قیمت محصولات لبنی و گرانفروشی هایی گزارش شده ، ورود جدی انجام شده است. دادستان ها هم پیگیر این موضوع در هر استان هستند.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون گزارشی هم در رابطه با گرانی ها به دادستانی کل کشور اعلام شده است؟گفت: موارد مختلفی از سوی دادستان ها اعلام شده است. پیگیری این گزارش ها در حوزه های مختلف اثر گذار بوده و این موضوع را دنبال می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع گرانی را به طور ویژه پیگیری می کنیم، اظهارداشت: به معاونت های حقوق عامه در هر استان هم ابلاغ هایی در این رابطه انجام شده است و اعلام کردیم با سازمان های مختلف مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و صمت، جلسه برگزار کرده و پیگیری های لازم را انجام دهند.

حشمتی در پاسخ به این سوال که در راستای احقاق حقوق عامه ،بیشترین تخلفات گزارش شده مربوط به چه حوزه هایی بوده است؟گفت: بیشترین تخلفات مربوط به محیط زیست، موضوعات بهداشتی، خسارت های جانی و تصادفات است. 

به گفته حشمتی، موضوع قیمت اقلام پر مصرف قرار است در هر استان بررسی شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار