کد خبر: ۴۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، گفت: با توکل به خداوند، دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر شده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، گفت: با توکل به خداوند، دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر شده‌ایم.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی شامگاه پنجشنبه در یادواره هزار و 300 شهید شهرستان کازرون که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تلاش آمریکا برای غلبه بر ایران اظهار داشت: آنها تجربیات خود را به صحنه آورده و از تمام قدرت خود استفاد کرده‌اند تا از ملت ما انتقام بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشور ما را در تحریم سخت قرار داد تا از اعتماد ملت به نظام کم کند، افزود: آنها جوانان ما را ترور و همه راه‌های پیشرفت را مسدود کردند، اما به فضل الهی این ملت توانسته است در محاصره جنگ‌ها سالم و قدرتمند باقی بماند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان پس از۴۰ سال نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند، گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس همه چیز داشتند، به جز خدا و ما هیچ چیز به جز خدا نداشتیم.

سلامی با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، تاکید کرد: امروز با توکل به خداوند همانطور که آشکار است، دشمن ما ازه ر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت آگاه ما سختی‌ها را تحمل می‌کند چراکه هیچ فضیلتی جز با سختی به‌دست نمی‌آید، بیان کرد: بشارت بر ملتی است که سختی را تحمل کرده تا به عزت برسد، چراکه پایان شب شب سیاه، فجر پیروزی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه امروز نام ایران با افتخار درجهان طنین‌انداز شده است، گفت: این به برکت اسلام و تجلی نور ولایت براین سرزمین است.

سردار سلامی با اشاره به عملیات‌های سختی که رزمندگان کازرون در آن نقش‌آفرینی کردند، تاکید کرد: این افتخار بزرگ برای کازرون است که رزمندگان آن در عملیات سخت دفاع مقدس در نزدیک‌ترین مواضع دشمن و در خطرناک‌ترین موقعیت‌ها درخشیده و افتخار آفریدند.

وی افزود: شهیدان باعث شدند ملت ایران در محاصره با قدرت‌های جهان و صف‌بندی قدرت‌های عالم کم نیاورد و این سرزمین مستقل از قدرت‌ها باقی بماند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهیدان بی‌ریا بودند و در جبهه‌ها فقط اخلاص حاکم بود.

منبع: فارس
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار