کد خبر: ۴۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: هیچ اعتبار دولتی برای برگزاری جشن‌های انقلاب در یزد تعریف نشده بنابراین دستگاه‌ها به دنبال اعتبارات در این زمینه نباشند.
علی زینی‌وند امشب در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری یزد با تاکید بر اینکه حسن برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی، مشارکت مردمی و خودجوشی مردم در این زمینه است، اظهار داشت: هیچ اعتبار دولتی برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در یزد تعریف نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران به دنبال تامین چنین اعتباری نباشند، افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب نباید دولتی باشد بلکه باید از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها استفاده شود.

زینی‌وند در مورد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز عنوان کرد: مدیرانی که این دستاوردها را ارائه می دهند، توجه داشته باشند که بیان دستاوردها تکراری نباشد بلکه مهمترین دستاوردهای هر دستگاه به سازمان مدیریت ارسال شود تا مدون شود و جذاب‌ترین آنها در قالب کتاب در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه شایسته است در این ایام در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب، کارهای کوچکی که اعتبارات چندانی نیاز ندارد، در مناطقی از جمله روستاها انجام شود، خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد انجام یک کار کوچک و به ظاهر ساده می تواند مشکلات چند ساله یک روستا یا یک محله را رفع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید برای افتتاح پروژه در دهه فجر، به سمت تعریف پروژه و جذب اعتبار برای آن برویم، افزود: شکل و نوع اقدامات و برنامه های دهه فجر باید متفاوت شود.

زینی وند در مورد نمایشگاه بین المللی یزد نیز عنوان کرد: به احتمال زیاد نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در این نمایشگاه برگزار می شود و امیدواریم شهرداری نیز به کمک بیاید تا هرچه سریع‌تر شرایط بهره برداری از این نمایشگاه فراهم شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار