کد خبر: ۴۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
در جلسه ستاد بازآفرینی شهری مطرح شد:
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی هرمزگان، با اجرای طرح باز آفرینی خیابان شهید عمرانی حجم بار ترافیکی معابر میناب به میزان ۷۰ درصد کاهش یافت.
 داوود غلامی در جلسه ای که با حضور فرماندار، شهردار و نماینده حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان میناب برگزار شد بیان کرد: عملیات بازآفرینی و بهسازی خیابان شهید عمرانی، با واگذاری زمین به شهرداری با سرعت در حال پیشرفت است.

وی توضیح داد: در راستای اجرای این طرح اهدا مالکیت و اهدا تسهیلات تا سقف ۴۰ میلیون تومان با سود پایین در نظر گرفته شده است.

داوود غلامی تصریح کرد: در سالهای گذشته نیز خیابان های محله شیخ آباد بهسازی و آسفالت شد که تاثیر بسزایی در احیای بافت فرسوده این شهر داشته است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی هرمزگان، احیاء بافت ناکارآمد شهری را برای ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی بسیار مفید دانست و افزود: ضروری است که در هر گونه اقدام بازآفرینی و بهسازی، به ابعاد اجتماعی، فرهنگی و هویتی بافت های ناکارآمد شهری اندیشید تا بتوان به هدف غایی ارتقاء کیفیت زندگی شهری دست یافت و فضای شهری مناسبی برای تعاملات اجتماعی مردم تولید کرد.

وی اتحاد و همدلی میان اعضای ستاد و مردم را رمز موفقیت دانست و گفت: با اتحاد و همدلی می توانیم مشکلات مردم را حل نماییم.کاری بالاتر از افزایش سطح رضایتمندی مردم برای مسئولان استان نیست و اجرای طرح بازآفرینی شهری در این راستا است که وزارت راه و شهرسازی با تأکید رئیس‌جمهور به شکل جدی در این بخش وارد شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: ظرفیت های مردمی برای مشارکت در برنامه های شهری از پشتوانه های ارزشمند موفقیت در این موضوع است و ضرورت دارد توانمندی های استان در مسیر بازآفرینی شهری هدفمند شوند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار