کد خبر: ۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مشهد- نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: مدیران باید از ایجاد بروکراسی های زائد در روند پاسخگویی به مردم پرهیز کنند.
به گزارش آرانیوز، حمیدرضا موحدی‌زاده ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهارکرد: به مدیران دستگاه های اداری‌ ذیربط توصیه می‌کنیم تا از بروکراسی های زائد و موازی پرهیز کنند تا فرآیند پیشبرد کارها تسریع یابد و هزینه‌کمتری صرف شود.

وی افزود: مدیریت شهری باید نسبت به آمادگی در برابر زلزله و مقاوم سازی ساختمان ها توجه کرده و مشارکت های مردمی نیز در افزایش ضریب ایمنی بسیار مهم است.گام های خوبی بواسطه آموزش های شهروندان برای مقابله با مواقع اضطراری برداشته شده و بیش از ۶ هزار نفر از شهروندان در قالب محلات و هسته های مردمی آموزش دیده‌اند تا بتوانند در لحظات اولیه بحران را مدیریت کنند. 

عضو شورای شهر مشهد گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در بافت های ناکارآمد و فرسوده  مشهد سکونت دارند که این مناطق باید در قالب طرح های تسهیل گری نوسازی شود تا بتوانیم از چالش های احتمالی هنگام بروز حوادث جلوگیری کنیم. 

موحدی زاده بیان کرد: مجلس ۱۷۰۰ میلیارد تومان تومان اوراق مشارکت برای مشهد مصوب کرده که از این میزان ۱۲۰۰ میلیارد تومان بابت شبکه حمل‌ونقل در نظر گرفته شده که به تفکیک، ۷۰۰ میلیارد تومان برای ادامه ساخت خط۳ قطارشهری، ۳۰۰ میلیارد تومان به منظور آغاز عملیات اجرایی فاز یک پایانه غرب و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز به منظور خرید اتوبوس اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از این مبلغ نیز به نوسازی و بهسازی بافت فرسوده مشهد اختصاص خواهد یافت که ۳۵۰ میلیارد تومان آن برای نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و ۱۵۰ میلیارد تومان هم برای بافت فرسوده حرعاملی هزینه خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار