کد خبر: ۴۲۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
سید شریف حسینی به عنوان یکی از نمایندگان ادوار فعال در مجلس شورای اسلامی بعد از اینکه به عنوان سرپرست بازرسی وزارت نفت توسط بیژن نامدار زنگنه منصوب شد به عنوان معاون پارلمانی رحمانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران) سید شریف حسینی که در سراسر کشور با نطق های کوبنده خود در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از شهرت فراوانی برخوردار شده است توانسته جایگاه های مختلفی مدیریتی مهمی در سطح ملی را فتح کند.

او در گذشته در وزارت نفت به عنوان مشاور زنگنه امور روابط بین الملل، مدیرکل حسابرسی و امور مجامع و نیز سرپرستی بازرسی این وزارتخانه را بر عهده داشت.

اما امروز این چهره محبوب خوزستانی ها به سنگر دیگری رفته تا  خدمت و فعالیت مدیریتی خود را ادامه دهد و این امر با موافقت وزیر نفت و درخواست رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 سید شریف در دوران نمایندگی مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با موضوعات مختلفی از جمله محرومیت مردم خوزستان، وضعیت محیط زیستی استان و نیز مخالفت با انتقال آب کارون انجام داده است.

وی که در بخشی از این دوران عضویت هیئت رئیسه مجلس را هم بر عهده داشته مبتکر طرح ها و لوایح متعددی در حوزه قانونگذاری بوده است.

همین فعالیت پربار سید شریف حسینی باعث شد تا توجه وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت وی جلب شود تا او را به عنوان معاون پارلمانی این وزارتخانه منصوب کند.

موفقیت های کاری و تعهد این چهره محبوب خوزستانی زمینه ای را فراهم کرده تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده در وزارتخانه ای فعالیت های خود را ادامه دهد که ارتباط مستقیمی با این عنوان دارد.

وی در دوران حضورش در صنعت نفت حمایت های جدی از تولید داخل داشته است و برای تداوم این حمایت ها در وزارت صنعت معدن و تجارت حضور خواهد داشت.
حکم جدید سید شریف حسینی نماینده سابق اهواز در وزارت صنعت ؛ معدن و تجارت

با حکم وزیر صنعت ؛ معدن و تجارت نماینده سابق اهواز به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و امور استانها منصوب شد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی  «سیدشریف حسینی» نماینده مردم شریف اهواز در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی  را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و امور استانها منصوب کرد.

شایان ذکر است پیش از این مسئولیت؛ سید شریف حسینی مدیرکل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت بود

کور سوی امیدی در تونل تاریک وزارت صنعت معدن تجارت که نامش فاش شد/ سید شریف حسینی مردی که نقشه موفقیت اقتصادی را با قلمش مزین کرده/امضاء طلایی  رحمانی وزیر صنعت و معدن تجارت برای فرزند خوزستان سید شریف حسینی به عنوان معاون پارلمانی منصوب شد/ سیدشریف حسینی و اسماعیل جلیلی دو بال در کنار هم با اقتدار در مجلس/ سید شریف حسینی فعال ترین نماینده ادوار مردم خوزستان در مجلس/ سید شریف حسینی از خیابان حافظ به خیابان استاد نجات الهی راهی شد /حمایت تمام قد مدیران خوزستانی پایتخت نشین از سیدشریف حسینی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
با سلام: انچه كور سوي اميد اعلام شده زماني محرز ومشهود خواهد شد كه واقعا ناتواني اين مدت وزارت صنعت معدن وتجارت كه موجبات نوعي بلا تكليفي در تمام زمينه ها بوده برطرف شودبسياري كالا در گمركات سرگردان وبلا تكليف از ترخيص هستند ؛قيمت خودرو در دلان بين توليد كننده ؛ شوراي رقابت ووزارت صمت در حال چرخش بدون تصميم گيري است ؛فعاليت كار خانجات واقعا متوقف شده وبيكاري ناشي از اين تصميمات اگر چه همه در وزارت صمت نيست وليكن واقعا اتفاق افتاده است ؛گاهي رفتارها بگونه اي كه گويي هيچ اتفاقي د كشور نيفتاده است ومتاسفانه زمانها در حال سپري شدن است وجايز بر بيشتر شدن تصميمات مغفول نمي باشد قطعا هر عزيزي كه بيايد بايد كمك به اصلاح كند در خوزستان هم در دوره عزيزان بزرگوار واقعا رشدي وتوسعه مشاهده نشد ومردم بزرگ وگرانقدر اين خطه از ميهن عزيز واقعا مظلوم ترين مردم كشور هستندكه قطعا ريشه عمده ان در تصميمات گذشته ميباشد واليكن اميدوارهستيم الان فرجي براي كل كشور با وحدت وهمسويي وتوجه جدي به شناخت مشكلات وراهكار غير حرف بران شود
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار