کد خبر: ۴۲۴۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
گره استان‌ها‌ ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت ‌در پاسخ به سئوال تسنیم که آیا این قیمت را غیر‌قانونی می‌دانید، گفت: نمی‌شود این قیمت‌گذاری را غیرقانونی دانست، اما باید در این باره سازمان حمایت اعلام نظر کند.
به گزارش آرانیوز، رضا رحمانی در حاشیه سفر به تبریز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با افزایش قیمت خودرو از سوی ایران‌خودرو اظهار داشت: در بحث خودرو، سازمان حمایت و خودروسازان مسئول هستند و قطعا در ارتباط با افزایش قیمت توضیح خواهند داد.

وی با بیان اینکه بخشی از خودروهای مشمول قیمت گذاری از سوی شورای رقابت هستند، افزود: در این حوزه دولت ورود خواهد کرد و بخشی که خارج از مصوبات شورای رقابت است دولت ورودی ندارد، اما سازمان حمایت آنالیز قیمت را می‌گیرد و آن را کارشناسی می‌کند و قیمت‌هایی که ا‌خیرا اعلام شده جزو همین مصوبات خارج تصمیم شورای رقابت بوده است.

رحمانی در پاسخ به سئوال تسنیم که آیا این قیمت را غیر‌قانونی می‌دانید، گفت: نمی‌شود این قیمت‌گذاری را غیرقانونی دانست، اما باید در این باره سازمان حمایت اعلام نظر کند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
سلام: بنابراين مشكل ما خود قانون است ؛ مگر ميشود پذيرفت كه طي كمتر از چند ماه واقعا قيمتها بحدي برسد كه موجبات بهم ريختن شود بنظر ضعف وجسارت بر كنترل واصلاح نيست ومتاسفانه انچچه هم باب اين كشور است الحمدلله اينكه هريك بجهت عدم توانايي مشكل را ديگري تعريف ميكند ومردم هم واقعا سگردان بگونه اي كه در هيچ اقتصادي شرايط كشور ايران قابل تعريف نيست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
سلام : مشكل شناخته شده وريشه تمام موارد در چندمورد است 1- انحصار شديد 2- پشتوانه شديد دولتي 3- ضعف مديريتي بسيار مشهود 4- نبود قاطعيت در برخورد 5- عدم شفافيت در بيان علت هاي اصلي كه مردم هم راه خود را بدانند 6- وابستگي بسيار جديد به خارج اگرچه عنوان ميشود در برخي وابستگي وجود ندارد ولذا تغييرات اخير بسيار مبرهن وواضح است كه اعلام ميكند در بينا امار سازي وقهرمان نمايي گامهاي موثر ولي پوچ برداشته شده است7- عدم خلاقيت در توليد متناسب حركت جامعه جهاني در عين ارتقا كيفيت كه قطعا در صورت خواستن وبا توجه به وجود تجهيزات پيشرفته تست عملا امكان توليدات كيفي نيز دركنار اصلاح خطوط توليد انساني نيز وجود دارد
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار