کد خبر: ۴۲۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
مرند – نماینده مرند و جلفا در مجلس از بهره برداری فاز اول استادیوم ورزشی مرند در سال آینده خبر داد.
به گزارش آرانیوز، محمد حسن نژاد، ظهر امروز در مراسم ویژه روز دانشجو که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در دانشگاه آزاداسلامی واحد مرند برگزار شد، با انتقاد از وزیر امور خارجه در علنی کردن پول شویی در ایران اظهار داشت: اگر این مساله در کشور وجود داشت نباید از سوی دکتر ظریف به صورت علنی اعلام می شد، اگر قدم زدن با جان کری عزت است، شاه نیز پیش از انقلاب با رئیس جمهور آمریکا قدم می زد و اگر این عزت بود چرا انقلاب کردیم.

وی بر ضرورت تحلیل داده های سیاسی توسط دانشجویان تاکید کرد و گفت: سونامی اطلاعات در ایران وجود دارد که بدون کمتر تحلیلی، در فضای مجازی و واقعی منتشر می شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در ادامه با اشاره به وضعیت انتقال آب ارس به مرند عنوان کرد: این طرح از سال ۱۳۸۱ آغاز شد که تا سال ۱۳۹۲ تا گلفرج جلفا رسید، ۱۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار هزینه شد.

حسن نژاد ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ این طرح در هرزندات کلنگ زنی شد که ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار آن عملیاتی شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان جدید مرند اذعان داشت: ۴ سال است فرم ماده ۲۳ احداث بیمارستان مرند را پر نمی کنند و اقدام به تخریب نماینده می کنند، اما با تلاش های صورت گرفته احداث این بیمارستان به زودی کلنگ زنی می شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس افزود: بیمارستان کنونی در مسیر رودخانه احداث شده که سوالات و چراهای بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

حسن نژاد گفت: مجتمع آموزشی سلامت نیز در مرند احداث شد اما باید دانشکده پزشکی در مرند ۲ دهه قبل در این شهر راه اندازی می شد که هیچ کدام یک از مسئولان در گذشته آن را پیگیری نکردند.

وی عنوان کرد: استادیوم ورزشی مرند سال آینده آماده بهره برداری می شود که فاز اول آن با ظرفیت ۲ هزار نفر سال آینده به بهره برداری می رسد.

نماینده مرند و جلفا در مجلس همچنین ابراز داشت: طرح مناقصه شرکت الیاف شیشه مرند نیز به زودی اجرایی می شود که فاینانس آن در حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرندي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
يعني اين شعارها را باور كنيم الان/يا سخنان دم انتخاباته؟!
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار