کد خبر: ۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
به گزارش آرانیوز، صبح امروز اقدام یک عامل انتحاری در چابهار به شهادت جمعی از مردم منجر شد.

بنابر گزارش خبرنگار مهر در گفتگو با منابع آگاه در این حادثه عامل انتحاری در مقابل فرماندهی انتظامی این شهرستان بمب همراه خود را منفجر کرده است.

تا کنون دست کم چهار نفر در این حادثه به شهادت رسیده اند.

یک منبع آگاه امنیتی همچنین به مهر گفت: هدف این اقدام، ترور فرمانده انتظامی چابهار بوده که موفق نشده و فرمانده انتظامی این شهرستان در سلامت است.

رحم دل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز در گفتگو با خبرنگار مهر زمان حادثه را ۹.۵۵ دقیقه و همچنین تعداد زخمی های این حادثه را ۲۳ نفر اعلام کرده است.

وی عامل این حادثه را یک نیسان آبی معرفی کرد که قصد ورود به فرماندهی انتظامی چابهار داشته است.

بر اساس آخرین اطلاعات در پی حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستواندوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" به شهادت رسیده اند.


سردار پاکپور:
عملیات تروریستی چابهار هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشت

 فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره حمله انتحاری صبح امروز چابهار گفت: این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

 سردار پاکپور در زمینه عملیات تروریستی در چابهار گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار