کد خبر: ۴۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
رحمانی فضلی گفت: نقدها بایستی مطرح شود اما رسانه ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض ها و داوری های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

به گزارش آرانیوز، در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه امروز(دوشنبه ۱۲ آذرماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد، ضمن تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی تأکید کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکاء به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم.

وی بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست اندرکاران بخش های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون های عمومی؛ از خطبه های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد.

وزیر کشور با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی بر اهمیت بسیار زیاد رضایتمندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است همه دستگاه‌ها، شرایط بخش های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع بینانه در رسانه ها مطرح کنند و رسانه ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.

 رحمانی فضلی در همین زمینه خاطرنشان کرد: نقدها بایستی مطرح شود اما رسانه ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض ها و داوری های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وی با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاه‌های مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح شده در رسانه ها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش های ارائه شده از سوی کارگروه های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقاء حرکتهای ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاه‌های مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.

منبع: فارس
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار