کد خبر: ۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی ﻗﺎﻧﻮن ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ ﺗﺼﺪی ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺷﻐﻞ و رد استفساریه بر اعاده به خدمت‌ها در نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سلمان خدادادی در تشریح دستورکار نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش، گفت: در این نشست ﻗﺎﻧﻮن ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ ﺗﺼﺪی ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺷﻐﻞ در بخش‌های دولتی مورد بررسی قرار گرفت که ادامه بررسی آن به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم ملکان  در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: استفساریه بر اعاده به خدمت‌ها مبنی بر اینکه آیا بر اساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان اعاده به خدمت‌ها نیز شامل این قانون می‌شوند؟ که در نهایت این استفساریه رای نیاورد و تاکید شد به دلیل شفاف بودن قانون در این مورد نیاز به تدوین استفساریه نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه در مورد بهره‌مندی ایثارگران از یک مقطع تحصیلی بالاتر از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد استفساریه‌ای برای آن تدوین شده تا از این طریق بتوانیم ابهام موجود را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآور شد: نمایندگانی از دیوان محاسبات، وزارت دفاع، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و سازمان اداری و استخدامی کشور در این نشست حضور داشتند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار