کد خبر: ۴۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، روز پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و با هدف بررسی نیازمندی‌های این استان و روند اجرای طرح‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.
به گزارش آرانیوز، شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارش‌ها از روند اجرای پروژه‌های مصوب قبلی، پیشنهادهای دستگاه‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه‌های تأمین آب استان، کشاورزی و ادامه برنامه توسعه آبیاری تحت فشار، گسترش مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، انرژی، آموزش عالی، صنعت و معدن، راه و حمل و نقل، محیط زیست، ورزش و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و طرح‌های جدید را نهایی کردند. 

جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رئیس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می‌شود. رئیس دفتر رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه شماری از وزیران کابینه و مسئولان ارشد استان سمنان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند. رئیس جمهوری قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، بزودی به استان سمنان سفر کند.

سرپرست استانداری سمنان هم گفت: مردم استان سمنان سه‌شنبه هفته آینده میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خواهند بود و در شاهرود استقبال پرشوری از وی به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایرنا، سعید ناجی در نشست شورای اداری استان سمنان که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان، در سرسرای پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد از دیدار رئیس جمهوری با مردم در شاهرود خبر داد.

وی افزود: سفرهای مسئولان بیانگر علاقه آنان به مردم و میل به شناخت دقیق مشکلات هر منطقه و حل آنها با رسیدگی بیشتر و دقیق‌تر و نیز فرصتی برای ارزیابی عملکرد مسئولان در آن حوزه است.

ناجی با بیان اینکه آنچه در جریان استقبال از رئیس جمهوری در خوی (سفر روحانی به آذربایجان غربی) به نمایش گذاشته شد نشان دهنده مقبولیت و مشروعیت نظام و همدلی مردم است، اضافه کرد: در استان سمنان نیز همه باید کمک کنند قدرت نظام و مقبولیت آن به جهانیان نشان داده شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری نماد حاکمیت بین مردم و نماینده مردم در حاکمیت است، یادآور شد: باید طرح‌هایی که می‌تواند رضایت مردم را تأمین کند در اولویت قرار گیرد تا رفاه و آسایش آنان تأمین شود.

این دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان پس از سال 95 است.

گفته می‌شود رئیس جمهوری پس از دیدار مردمی در شاهرود، 14 آذرماه در مرکز استان سمنان حضور یافته و در اجلاس سراسری نماز سخنرانی خواهد کرد.

روحانی همچنین  برنامه‌های دیگری از جمله شرکت در جلسه شورای اداری استان سمنان خواهد داشت و بنا بر برخی نقل قول‌ها به مناسبت 16 آذر در جمع دانشجویان استان نیز سخنرانی خواهد کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار