کد خبر: ۴۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
یک مقام مسئول از واریز دو ماه حقوق معوق ۳۰۰ کارگر زیردیپلم گروه ملی فولاد در روز چهارشنبه خبر داد و گفت:دو ماه حقوق معوق ۱۳۰۰ کارگر دیپلم روز پنجشنبه و سایر کارگران هفته آینده پرداخت می شود.
به گزارش آرانیوز، کریم یاوری درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سه ماهه ۳ هزار کارگر گروه ملی فولاد اهواز گفت: در خصوص مطالبات کارگران این شرکت با توجه به صدور مجوز برای فروش محصولات تولیدی این گروه خارج از بورس تاکنون با تمهیدات کارفرما و دسته بندی انجام شده حقوق کارگران زیر دیپلم این شرکت که حدود ۳۰۰ نفر هستند در روز جاری پرداخت شد.

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار ادامه داد: همچنین قرار است ۲ ماه حقوق معوق کارگران دیپلمه گروه ملی فولاد که تعداد این گروه از کارگران حدود ۱۳۰۰ نفر هستند، در روز پنجشنبه به حساب آنها واریز شود.

نماینده ویژه وزارت کار در امور رسیدگی به وضعیت کارگاههای مشکل دار از جمله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد اهواز گفت: هفته آینده نیز دو ماه مطالبه معوق مابقی کارگران این شرکت به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع بررسی و رسیدگی به وضعیت بنگاههای مشکل دار از جمله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و گروه صنعتی فولاد اهواز تا حصول نتیجه و تحقق خواسته های قانونی کارگران ادامه خواهد یافت.

بروز رسانی حقوق کارگران هفت تپه از دی ماه

یاوری با اشاره به اینکه دو ماه از حقوق معوق ۴ ماهه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به ح ساب آنها واریز شده است، گفت: برای پرداخت دو ماه مطالبه معوق این کارگران نیز، می بایست تمام کارگران به محل شرکت خود بازگردند و با توجه به تامین اعتبار به مبلغ حدود ۳ میلیارد برای بازسازی خطوط تولید و برداشت نیشکر و استحصال شکر و فروش آن، مابقی مطالبات کارگران از دی ماه بروز رسانی خواهد شد.

این مقام مسول در وزارت کار ادامه داد: لذا کارگران می بایست به سرعت به محل کارگاه مراجعه و نسبت به برداشت دسترنج خود اقدام کنند؛ ضمنا سایر خواسته های قانونی کارگران از طریق زیرمجموعه های وزارت کار در دست پیگیری است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار