کد خبر: ۴۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
رئیس کل دادگستری خوزستان:
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شناسایی همه عوامل حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه اهواز خبر داد.
به گزارش آرانیوز، فرهاد افشارنیا عصر امروز در جلسه تکریم ابراهیم ممبینی، دادستان سابق نظامی خوزستان و معارفه خیرالله کشت‌زر، دادستان جدید نظامی خوزستان با اشاره به حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه اهواز اظهار کرد: برای مقصران و عوامل این حادثه پرونده های مختلفی تشکیل شد. عوامل این حادثه شاخه داعش در خوزستان به حساب می‌آمدند که امیدواریم بتوانیم به سرعت پرونده آنها را به سرانجام برسانیم. 

وی افزود: این گونه حوادث قطعا نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند و ما از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با چنین دشمنی‌هایی مواجه بوده‌ایم. برای همگان مشخص است که بنیان نظام جمهوری اسلامی به قدری قدرتمند است که چنین حوادثی خللی در ماموریت‌های نظام ایجاد نمی‌کند. 

افشارنیا با اشاره به مراسم باشکوه تشییع جنازه شهدای حادثه تروریستی اهواز عنوان‌ کرد: حضور باشکوه مردم و مسئولان در این مراسم به خوبی باعث محکومیت این حادثه تروریستی و تحکیم وحدت بین مردم شد. 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: با جدیت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان خوزستان همه عوامل ایجاد این حادثه تروریستی شناسایی شده و بخش قابل توجهی از آنان بازداشت شده‌اند. امیدواریم این پرونده به خوبی مسیر خود را طی کند تا با عوامل ایجاد این حادثه برخورد قضایی لازم صورت گیرد. 

افشارنیا تاکید کرد: از سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز می‌خواهیم با افرادی که در این زمینه کوتاهی داشته‌اند، برخورد شود. البته نوع عملیات و نوع رفتار و برنامه‌ریزی آنها به گونه‌ای بود که کار را تا حدی برای ما سخت کرد اما افرادی در این زمینه قصور کردند و این پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند. امیدواریم با مسوولان این حادثه نیز در این زمینه برخورد لازم صورت گیرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار